Successfull women



Zdjęcia z Bułgarii, będą się pojawiać, lecz tymczasem przedstawiam wam outfit z ostatnio moją ulubioną koronkową sukienką, wyłowioną na promocjach w Niemczech!
Troszkę zaniedbałam ostatnio bloga, ale myślę, że da się nadrobić :))

W międzyczasie wygrałam konkurs na najlepszą stylizację na randkę, organizowany przez vinted.pl -bardzo mi miło! Pudełko ShinyBox z kosmetykami właśnie dziś trafiło w moje ręce :))
 Więcej tutaj:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=448389991942658&set=a.341350112646647.79974.339266119521713&type=1&theater


PS. tytuł postu odnosi się do słów, które skierowane do mnie powtarza mój kochany mężczyzna co rusz <3 
Zajęłam się także powoli wyprzedażą szafy.














Okulary - sinsay
Sukienka - New yorker
Pierścionek - H&M
Buty - H&M 


FANPAGE ON FACEBOOK:

https://www.facebook.com/pages/P-Ivonia/136966383172598

CLICK PLEASE "LIKE" <3






7 komentarzy:

  1. zadbaj o włosy, ponieważ masz przysłowiowe 'siano', polecam olejki, oraz odżywki na ich bazie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dbam o włosy- żadnych suszarek, prostownic, lokówek. Dobre odżywki i jedwab to standard. Z tą też dewizą postanowiłam wybrać się do fryzjera, bo chciałam zmian(bezpiecznych zmian), jednak fryzjer totalnie zniszczył mi włosy, chciałam naturalne refleksy, dostałam kaczy blond. Masz rację- mam zniszczone włosy, lecz niestety nie wszystko zależy od nas.

      Usuń
  2. Pięknie Ci w tej sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Your blog is amazing! You look wonderful :)
    I'm following you on Facebook :*

    Sanja's Burgundy Blog
    Sanja's Burgundy Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie ;) świetna sukienka ;)
    http://asianelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko się genialne prezentuje.
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello Ivona,

    I'm Valencia, the community manager of WhatIWear. I checked out your blog, and I think your style is awesome! It should be seen by more people! That's why I'd like to invite you to WhaIWear.com. With 900.000 page views a month, WhatIWear.com is the leading street style website in Asia. Plus, we're still growing, so it's perfect for rising fashionistas to have their chance to SHINE at the spotlight.

    Maybe you can post these pics as your first looks on WhatIWear? I bet our members will be rooting for you as well!

    We cannot wait to see your awesome style.
    Click www.whatiwear.com to get started.


    See you soon,
    Valencia
    Community manager

    OdpowiedzUsuń