Adidas shoes ZX700



Głównym punktem całej stylizacji są buty i od nich chciałabym zacząć. Są genialne! Kolorystyka jest idealna- od razu się zakochałam! Gdzie można dostać takie buciki? TUTAJ- polecam, mają w asortymencie jeszcze mnóstwo innych takich perełek. Jest to niemiecki sklep internetowy, jednak z polskim językiem, więc nie musicie się martwić, przesyłka także błyskawiczna.
Adidasy postanowiłam połączyć z nutką elegancji, idealnie spisała się tutaj bluzka z mohito, która na dodatek współgra kolorem z butami oraz trenchowym płaszczem. Wyszło jak wyszło, no właśnie- jak wyszło? :)














Płaszcz- Cubus
Spodenie- Bershka
Bluzka- Mohito
Adidas'y- Hoodboyz.de


49 komentarzy:

  1. adidasy i płaszcz ? :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy look, a buty są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że połączyłaś elegancki płaszcz ze sportową resztą:) Buty i dresy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie są fenomenalne! love it!
    zapraszam do mnie :)
    www.f-adore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny zestaw, świetna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra buty! :D zazdroszczę! :) uwielbiam taki look:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne buty i płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygladasz, a adidasy są superowe :)))


    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też się podoba właśnie za ten płaszcz i sportowe buty super........całość bardzo fajna:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty! Całość wygląda genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło bardzo ciekawie, super masz te buty!:) A najlepsze zdjęcia jak się uśmiechasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie. Buty sa rewelacynne i fajnie je polaczylas z plaszczem. Uwielbiam takie rozwiazania. Do twarzy Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. buty są faktycznie genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie!:)
    must have te spodnie;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Iwonka w Twoim przypadku nie ma opcji żeby wyszło źle :)
    Fakt buty są boskie, mi marzą się takie piękne do ćwiczeń ;D
    Nie sposób się na Ciebie napatrzeć :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ! Piękne buty :) Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super stylizacja, sama chętnie bym się tak ubrała ;)

    Zapraszam do mnie --> http://brilliantlyy.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ZXy - mam ich 5 par i kocham wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczna stylizacja ♥ Piękne masz te buty, mają przepiękny sty i kolor przede wsystkim ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super look :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. OOoo tak, buciki robią wrażenie, są wspaniałe i na dodatek z różowym akcentem :D pewnie każda laska z zazdrością na nie patrzy ;) hehe Bluzeczka z Mohito jest przeurocza, mi ktoś ją sprzątnął z przed nosa :/

    OdpowiedzUsuń
  22. genialne buty, zastanawiam się nad ich zakupem. Warto????
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto! Jest tak jak mówi koleżanka wyżej :P- bardzo przyciągają wzrok i wiele dziewczyn na nie ukradkiem, bądź nie ukradkiem spogląda. :)

      Usuń
  23. Masz śliczne włosy :)
    http://kamisia-kamisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super!

    Obserwuję i liczę na rewanż :))

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne buciki:)
    Pewnie ze obserwujemy, Ja już obserwuję i czekam na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacja!

    Jasne ze obserwujemy, juz dodaje :)

    Pozdrawiam
    Monic Dzej

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne zdjęcia! A buty są świetne! :) Cudowna jesteś ;3

    Pytałaś u mnie o obserwacje- ja już oczywiście obserwuję ;) I liczę na rewanż :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  28. czadowe spodnie!!!:)

    Pozdrawiam
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już obserwuję ;*
    Teraz Twoja kolej <33
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. o mamo , nie moge sie przestac zachwycac jak to wszystko polaczylas idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi sie blog;-)
    Dodaje blog do obserwowanych i zapraszam do mnie.;-)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. urzekły mnie spodnie! chce chce <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne spodnie, ostatnio właśnie takich szukałam ;) Śliczne masz włosy <3
    Ja już obserwuję ;)
    rewolwerowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Adidasy świetnie współgrają z bluzką kolorystycznie. Całość jak dla mnie perfekcyjna! Jeden z lepszych zestawów! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajne spodnie dawno je kupowalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakieś 3 miesiące temu, ale mogą jeszcze być w Bershce. :)

      Usuń
  36. no wyszło super, buty rewelka, zastanowię się nad ich zakupem:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny strój , zazdroo butów ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi Ivonia!!! I like very much this casual outfit....With these glasses and this hairstyle you're very beautiful !!!!
    Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ooops, I almost forgot ..... I looked at your blog, congratulations! So I decided to follow you on Bloglovin. I hope you will follow me too.
    Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  40. gdzie mogę dostać takie buty? :) najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  41. moge prosic o dokladny model tych bucikow?

    OdpowiedzUsuń