Total White Look




Total white look, to niewątpliwie hit sezonu. Czy to w wersji sportowej czy eleganckiej. Ja postawiłam na tę drugą, gdyż zawsze było mi bliżej do klasyki. Białą całość postanowiłam przełamać tzw kolorem "baby blue"- delikatnym błękitem, równie modnym i równie pożądanym.Trzeba pamiętać, że aby dobrze wyglądać w bieli, trzeba się w niej przede wszystkim dobrze czuć. Kiedyś bałam się tego koloru, dziś jako kobieta bardziej świadoma siebie, z całym zdecydowaniem pragnę zainspirować też i Was. :) 










Płaszcz- Stradivarius
Bluzka- Mohito
Spodnie- H&M
Szpilki- Stradivarius 

22 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądasz i bardzo ładnie to wszystko dobrałaś :) Ja w bieli niestety nie czuję się najlepiej, zawsze się martwię, ze mnie coś ochlapie lubi usiądę na czymś brudnym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne polaczenie. Dowod na to ze biel nie musi wwygladc tandetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biel, biel... biel.. cudowne! Świetny outfit! Bardzo mi się podoba! Będę wpadał częściej! Zapraszam także na mojego bloga: http://www.slavko-p.blogspot.com/ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyglądasz! z resztą jak zawsze kiedy tutaj zaglądam!
    pozdrawiam
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę fajnie to wszystko wygląda:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie robią wrażenie, a Ty wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja , pasuje ci w bieli :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie! Buty chętnie przygarne ;)) / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyglądasz, tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, spodnie są rewelacyjne :)
    ściskam ciepło, i spokojnych świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory! Uwielbiam takie jasne stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi kiedyś tez białe stylizacje źle się kojarzyły i nie przepadałam za nimi, a obecnie totalnie oszalałam na punkcie bieli i według mnie to jeden z najlepszych kolorów na wiosnę i lato :) Twoja stylizacja bardzo mi się podoba, spodnie i szpilki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szpilki boskie, a biel uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boska stylizacja :) Pozdrawiam :*:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi Ivona!!! I like very much this outfit! Simple and elegant at same time!!! I follow you on Bloglovin .What do you think to follow me? Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. Na takiej figurze, total white wygląda idealnie! :) Ja powoli oswajam się z biały, jednak chyba jeszcze w zestawie bieli bałabym się wyskoczyć :P hehe szpileczki babu blue są boskie, ale to już chyba kiedyś pisałam :) Spokojnych Świąt kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnóstwo bieli. Czasami taka odskocznia jest ciekawa, tutaj wygląda to bardzo ciekawie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń