Burgund





Kochani, dopiero co wspominałam o 4 tysiącach wyświetleń, a już jest 10 000! <3
Dzisiejszy jesienny outfit to zdecydowanie jeden z tych ulubionych, niby klasyczny, a jednak przykuwa uwagę- i o to chodzi! (przynajmniej mi :P). Kurteczka z rękawami ze skóry, to chyba nieodłączny element garderoby tego sezonu, mnie urzekła baardzo. Jak tylko wzięłam do ręki wiedziałam, że będzie moja! :)

Szalik, szalik, szaliczek... od jesieni po wiosnę się z nim nie rozstaje, gdyż jestem strasznym "zmarźluchem", dlatego nie mogło zabraknąć go w królującym kolorze burgund- ku mojemu zdziwieniu ten kolor naprawdę do mnie pasuje, jakoś tak ciekawie komponuje się z kolorem (dziwnym kolorem) moich włosów. :P








Szalik- C&A | Bluzka- Stradivarius | Kurtka - Tally Weijl | Spodnie - Bershka | Buty - CCC





49 komentarzy:

  1. Kupiłam dzis w Tailly Waijl podobna kurtke(skorzane rekawy..tylko ten srodek czarno biały we wzorek za 119zl) i teraz zobaczylam te stylizacje i sie zastanawiam czy nie wymienic:D Moze ja widzialas??:)) jak myslisz?:) czarna to jednak bardziej klasyczna.Mam metlik w glowie..;/ Stylizacja super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, także na nią patrzyłam :P ja jednak zdecydowałam się na tę, właśnie z tego powodu, że jest bardziej klasyczna no i również tańsza. :) Zaś tamta jest bardziej oryginalna, tylko też ciekawe jak szybko wzorek wyjdzie z mody... :P Ciężko doradzić... pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Bardzo dobrze wyglądasz:) Piękne masz włosy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie jest w porządku wiesz ? Musisz być tak cholernie piękna , masz cudne włosy , twarz jak u laleczki no i figura jest idealna ;)
    Zrób coś z tym bo tak dalej to być nie morze heh
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Świetna stylizacja, na pierwszym zdjęciu w ogóle Cię nie poznałam :P Wyglądasz mega w tych puszystych włosach :D

    http://littleraspberrybubblegum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę siebie w bardziej puszystych włosach :P
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. rewelacyjnie wyglądasz :) Twoje włosy są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne połączenie! takie lubie najbardziej.
    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog :)
    dodaję do obserwowanych :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jestes śliczna :-) i jakie fajne stylizacje. Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz :) masz super figurę i włoski <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty bardzo fajne i z pewnością wygodne;)
    Ładne zdjęcia;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wygladasz;) prowadzisz bardzo fajnego bloga;)
    pozdrawiam bede czesciej odwiedzac;)

    (obserwuje)

    OdpowiedzUsuń
  12. a kurteczka najlepsza :) uroczo wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  13. this outfit is beautiful. chic but casual at the same time! great choice! =)

    Check out my latest OOTD :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny zestaw *-*

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny blog <3
    agrestaco6.blog spot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. <3 miodzio
    http://magicwardrobea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjnie wyglądasz :) świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw, rewelacyjnie do Ciebie pasuje. Bardzo lubię takie kurtki. Co do szalika, to masz racje - przy Twoim kolorze włosów wygląda znakomicie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ty śliczna jesteś ! Zazdroszczę <3
    A stylizacja boska i w moich stylu w 100 % !

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja ;D
    a włosy masz przepiękneee <3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! :) Jesteś prześliczna!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam połącznie wełny z elementami skórzanymi, więc kurteczka od razu podbiła moje serce! Jest świetna, na podobną właśnie poluję :) hehe I moj ulubiony kolor burgund... mimo, że tak nie uważałaś, na prawdę Ci w nim do twarzy :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo śliczna stylizacja! Muszę pochwalić również twoje włosy wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. boska kurteczka <3 chce taką sama !

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz świetnie <3
    Super szalik :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Casualowo i klasycznie, pdoba mi się lekko rozwiana fryzura!
    Buzi!
    http://pandamone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. swietnie wygladasz, piekny szalik :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękny uśmiech, przepiękne włosy , przepiękny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się! Każdy detal zestawu jest genialny:) Cudna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne !! ;**

    OdpowiedzUsuń
  32. jejku jakie Ty masz cudowne wlosy :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna stylizacja a włoski masz przecudne <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Just found you blog! Love it! <3
    This outfit is perfection! Follow you now

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny zestaw ;-)
    włosy masz genialne :3

    OdpowiedzUsuń
  36. przepiękne zdjęcia , obserwuję ; )

    miłego dnia , emi

    OdpowiedzUsuń