She will be loved...




Subtelnie, romantycznie i kobieco tym razem. Jest to moja propozycja na przyjęcia, cocktail party, może i nawet wesela, jeśli panna młoda nie obrazi się o biel... :P Sukienką jestem zachwycona, leży idealnie i podkreśla sylwetkę, jest wykonana z neoprenu (pianki), dzięki czemu bardzo ładnie się układa. Od razu wiedziałam, że zestawię ją z beżami... :) Tak jak ostatnio- treścią Was nie rozpieszczę, bo czasu jak nie miałam, tak nie mam. Mam nadzieję, że zdjęciami nacieszycie oko. 



Instagram




 




Dress - szafomania.pl 
Coat - here 
Shoes - labotti.pl 
Watch - danielWellington


37 komentarzy:

  1. Idealnie ♥ Pięknie wyglądasz w takich stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Suknia jak szyta na miarę! Super stylizacja, klasyczna, kobieca i bardzo elegancka.

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia zdecydowanie cieszą oko ♡ Uwielbiam biel! A twoja sukienka zasługuje na uwagę, sama chętnie bym ja założyła! Cudowna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczo, ale nie słodko. Super

    OdpowiedzUsuń
  6. Gwiazda! :)

    Śliczna sukienka. Pięknie podkreśla figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja! Idealna sukienka ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. W Twoim wydaniu stylizacja ma tyle klasy i uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, Iwona wyglądasz jak milion dolarów! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze zdjecie jest fenomenalne;)
    wygladasz świetnie w tej kiecce;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna sukienka
    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz! Subtelny i delikatny look dzięki takim kolorkom :-) Mogę zapytać gdzie kupiłaś tą torebkę, bo właśnie szukałam czegoś podobnego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana!:) Torebkę kupiłam w parfois :)

      Usuń
    2. Dziękuję, w takim razie pewnie niedługo odwiedzę parfois :-) pozdrawiam!

      Usuń
  13. Sukienka jest obłędna! Uwielbiam rozkloszowane kroje sukienek.W tym roku szykuje mi się kilka wesel więc zainspirowałaś mnie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie <3 *,*

    OdpowiedzUsuń
  15. o jej...
    ta sukienka jest po prostu magiczna..
    wyglądasz niesamowicie pięknie aż odejmuje mi mowę ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylowo i seksownie, uwielbiam takie zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lindos heels pivoni.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  18. Absolutnie przepiękna stylizacja!! wyglądasz tu obłędnie <3

    Pozdrawiam
    missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie, mam taka czerwona. Zastanawiam sie z jakimi dodatkami są zestawic zeby wygladalo to mimo wszystko delikatnie (jestem blondynka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym zestawiła czerwień tak samo z beżem lub z delikatną szarością/popielem :)

      Usuń