No stress with black dress!



Kolejna sukienka, w której jestem zauroczona. Zupełne przeciwieństwo tej z poprzedniego postu, ale równie interesująca i warta uwagi. Skusiłam się na nią, bo ciągle podbieram czarne bluzy od mojego chłopaka, zwłaszcza jedną, którą miał w rękach w dniu zakupu i to by było na tyle z nacieszenia się nią. :P Jest luźna, ale i stylowa - dokładnie tak, jak sukienka, którą dzisiaj Wam prezentuję. Wprost stworzona do noszenia na co dzień, tutaj zestawiłam ją ze szpilkami, ale równie chętnie ubieram je do białych wysokich converse'ów. Koniecznie zajrzyjcie w link pod zdjęciami, są także inne kolory, jak dla mnie ciekawa jest także biała wersja.

Instagram








Dress - Szafomania
Gladiators - Pimkie
Watch - Danielwellington


22 komentarze:

  1. moja ukochana czerń <3
    super!

    ____________________________
    fashion, fashion, fashion - blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi sie takie sportowe sukienki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz w takim wydaniu! Sukienka bardzo interesująca!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czarny kolor :) ślicznie wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Love ur heels!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również bym się na nią chętnie skusiła. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka! Śliczne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna letnia sukienka!;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra ta sukienka! Chyba też się na nią skuszę, bo podobnie jak Ty podbieram Narzeczonemu obszerne bluzy, wiec jak najbardziej odpowiada mi luzny styl;) pozdrawiam :*
    www.everydaylifebypaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zestawienie, bardzo podoba mi się sukienka !

    pozdrawiam
    vixen fashion blog

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz w takich sportowych zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeej, zjawiskowo wyglądasz! Zazdroszczę takich pięknych włosów :D Widzę, że tak jak ja uwielbiasz czerwone szminki :D

    _________________________________

    miksologia-urodowa.blogspot.com - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko, piękna ta sukienka!! Niestety nie ma już jej na tej stronie :C nie wiesz gdzie mogę ją zamówić? http://petitkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń