Stars can't shine without darkness



Znowu te szpilki - wiem, ale są najwygodniejsze jakie do tej pory miałam (jeśli chodzi o sandałki). Wybaczcie także pognieciony tył spódniczki, nie miałam o tym pojęcia :P. Zanim zrobiłam zdjęcia to trochę funkcjonowałam, więc miało prawo coś się "popsuć". W każdym bądź razie jest to najlepszy dowód na to, że nie przebieram się tylko do zdjęć na bloga, a potem szybko wskakuje w inne szaty. ;d Młodzieżowy look z ciekawym przesłaniem, a co! 

Instagram










Skirt - H&M
Shoes - Pimkie
 Sweater - Mr,Gugu&MissGo
Watch - Danielwellington 



28 komentarzy:

  1. Te same szpilki? No i co z tego. Wygodne buty to najcenniejszy skarb! A gdy oprócz wygody jeszcze świetnie wyglądają to po prostu są idealne!
    Oczywiście oprócz szpilek podoba mi się również cała reszta, ale gdybym mogła ukraść Ci jedną tylko rzecz to jednak wybrałabym bluzę! O tak! ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Idealnie! Zawsze mnie zaskakujesz <3!
    Bluza jest cudowna!

    Buziaki http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te same szpilki, pognieciona spódnica? To same zalety, potwierdzające Twoja autentyczność. Pognieciona czy nie zawsze wyglądasz bosko!!! Szpilki są cudowne !!!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! A bluza wypas!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bluza! Szczypiorku!:)

    www.everydaylifebypaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bluza! Szczypiorku!:)

    www.everydaylifebypaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba! Bluza jest super i fajnie wygląda z taką krótką szeroką spódniczką :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne buciki! takie właśnie mam w planach kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a daj spokój, nikt normalny nie zwraca uwagi na takie detale - to raz.
    dwa - nic nie widać ;P
    musiałam się przyjrzeć ;P

    człowiek się Twoimi nogami tu zachwyca, a nie jakichś zagnieceń szuka ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie podobają mi się Twoje buciki, są idealne

    OdpowiedzUsuń
  11. Great outfit,love it!

    mystylishcorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są świetne i fajnie, że wygodne. Bluza bardzo mi się podoba. Co do spódnicy uznajmy że tak musiało być. :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne są te buty! Cała stylizacja również ;)

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się tkie połączenie!!!!! SUPER look!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz bosko ;) rewelacyjna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No buty są rewelacyjne, a że jeszcze wygodne to tylko o takich marzyć :) Mi pognieciony tył spódnicy nie przeszkadza, tak jak mówisz, raczek wskazuje na autentyczność, a przynajmniej dla mnie to bardzo ważne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się napatrzeć! :) Bardzo trafione połączenie, podoba mi się! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. nie lubię takich połączeń, ale Tobie wyszło super;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nóg to tylko pozazdrościć <3

    OdpowiedzUsuń