Dress with stripes on a rainy day...



Jakże długo zbierałam się z tą stylizacją, miałam trochę inną koncepcję na tę sukienkę, ale niestety pogoda ciągle psuła szyki, w końcu trzeba było zmienić pomysł i tak oto wyszła w wersji na co dzień. Sceneria też zupełnie przypadkowa, ale przyznaję, że róże wyszły na plus, nieco romantyczny klimacik. Na dodatek ten deszcz, akurat dziś nie padało... do czasu, kiedy przyszło zbierać się na zdjęcia, a więc i parasolka pojawiła się tutaj spontanicznie, co uważam w efekcie końcowym również za pozytyw. Pasiaki biało-czarne z czerwienią zawsze dobrze się komponują, bezpieczne i pewne połączenie kolorystyczne. Sukienka ma bardzo ładnie zrobione "plecy", jednak akurat w tych warunkach ciężko było mi to dobrze pokazać. 


Instagram







Photos by Adnan Rawwash

Dress - HERE
Coat - here



27 komentarzy:

  1. płaszczyk jest cudowny<3

    __________________________
    fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ta koncepcja bardzo się podoba ♡ Świetna stylizacja, idealna sceneria! A ty pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet jeżeli tego nie planowałaś, to efekt końcowy jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo kobieco, jestem zachwycona płaszczykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolor płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne połączenie :) nie wiem dlaczego,ale strasznie lubię przezroczyste parasole :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie to wygląda, świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  8. super look! klasyk paski i czerwien!

    OdpowiedzUsuń
  9. jak uroczo!
    piękny plener, idealnie go dobrałaś do zestawu ;)
    a sam zestaw - kobiecość pomieszana z dziewczęcością.
    Cała Ty, Iwonko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta koncepcja bardzo do mnie przemawia :) i fakt róże bardzo wpasowały się w klimat zdjęć !
    hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się ! nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz a sukienka cudna! Uwielbiam paski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super klasyczny look! odoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna jest ta kiecka i świetnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczo wszystko wygląda :-) I ta parasolka się komponuje i na pewno nic nie psuje :-) Czasem spontanicznie coś lepiej wychodzi niż planowane :-) I wyglądasz pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna masz parasolkę. Pogoda niestety nas nie rozpieszcza.

    OdpowiedzUsuń