Golden Eye


Nie wiem w zasadzie czym jest print na sukience, mi przypomina po prostu złoto, a więc i tytuł postu nawiązujący do tego, a że ostatnio oglądałam kolejny raz Bonda i właśnie tę słynną część, no to jakos tak się złożyło wszystko. :P Ze stylizacją nie eksperymentuję, jak dla mnie sukienka już jest na tyle wyrazista, że zbędne są wszelkie dodatki, a pozostałe części garderoby też wolałam dobra już w czerni. Bądź, co bądź - kolor sukienki trudny. 

Instagram






Dress - MrGuGu&MissGo
Gladiators - Pimkie
Blazer - here 


20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny look, a co do printu, to faktycznie ciekawy, ale mi też przypomina złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trudny, to prawda - ale myślę, że czerń ogrywa go bardzo dobrze.
    Jakiekolwiek inne kolory połączone z nim sprawiałyby wrażenie pstrokacizny - a jest fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wygladasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  4. nice dress!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ze dodatki, w postaci marynarki i butów, nie sa tak krzykliwe jak sukienka ! wszystko ładnie do siebie pasuje i duzo się dzieje :)
    hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne zdjęcia! Mega wyglądasz w tej sukience :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/we-can-hide-under-sheets-under-heavy.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely look!) Beautiful! www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta sukienka. Zapraszam na nowy post, z dużą ilością zdjęć ♥ Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna sukienka!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/06/koronkowa-maxi.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasuje jak ulał :) super look!

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie tej sukienki z czernią jest idealne ;)
    Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG! Sukienka jest fantastyczna! CUDOWNIE!

    Buziaki http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukieneczka! Bardzo lubię taki dopasowany fason :-) Extra!

    OdpowiedzUsuń