Simple dress & Necklace




Dawno mnie nie było, będę nadrabiać (mam nadzieję). Intensywny czas w życiu, obroniłam się, pokonałam kilka mniejszych i większych problemów, po czym wyjechałam na zasłużone wakacje, które zresztą jeszcze się nie skończyły. Jakieś posty z Majorki na pewno się pojawią wkrótce, także śledźcie :P. Tymczasem póki co zaległa stylizacja, która trochę już w "szufladzie" przeleżała. Pamiętam, że zdjęcia były robione bardzo na szybko, a więc nie do końca wszystko jest tak, jak bym chciała. 


Instagram










Heels - Zara 
Necklace - Lindex 
Dress - HERE 




21 komentarzy:

  1. Genialne zdjęcia! Piękna sukienka ;)

    http://www.mypastel-garden.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna sukienka, masz idealna figure do takich kiecek!!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie - bardzo prosto, ale z jaką klasą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało kto wygląda w takiej sukience dobrze, a Ty wyglądasz fenomenalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka idealnie podkreśla Twoja doskonała figurę :) super jest ten luźny warkocz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. PIĘKNIE wyglądasz! Sukienka jak i cała reszta rewelacja :)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNE ZDJĘCIA! Choć ja obawiam się takich sukienek, to Ty w niej wyglądasz nieziemsko <3!
    Udanych wakacji :*!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudny naszyjnik i piękna całość:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kiecka i ciekawe buty, wygodne?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym, żeby moje zdjęcia, które są nie do końca takie jakbym chciała wyglądały tak jak te Twoje :)
    Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka kochana :)

    Pozdrawiam Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna sukienka i naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  13. chociaż nie przepadam za tego typu naszyjnikami w Twoim wydaniu kupuję go w 100%! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. It's a very pretty dress.. looking great in it! :)

    And I love those high heeled sandals.. the black goes great with the grey! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz! super zestaw:)

    OdpowiedzUsuń