Hello Summer: Mallorca | Metaliczny Tatuaż




Wróciłam i powracam na bloga! Zaczynam postem stylizacyjnym z Majorki, gdzie byłam na zasłużonych wakacjach. Było cudownie, Majorka jest piękna. Mimo, iż wcześniej już byłam w innych gorących krajach, to właśnie ta hiszpańska wyspa urzekła mnie najbardziej. Plaża i morze jak z obrazka, dodatkowo góry, urocze uliczki, architektura… Zakochałam się bez wątpienia! J Więcej o samej Majorce będzie prawdopodobnie w kolejnym wpisie.

Wracając do tego, co mam na sobie. Spódnica długo czekała w szafie na swoją premierę i chyba lepszej mieć nie mogła – w otoczeniu palm. Jak dla mnie plisowane spódnice o długości midi same w sobie są zbyt babcine, jednak skórzane to już trochę inna bajka. Spódnica ta zestawiona z odważniejszym topem i sandałami na obcasie, zdecydowanie „babcina” w odbiorze już nie jest. Wykończenie natomiast stanowi hit sezonu, czyli metaliczny tatuaż, w tym przypadku przedstawiający piórko. Co sądzicie? 












Top - H&M
Skirt - Mohito
Sandals - F&F 
Watch - DanielWellington


30 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz :)
    Oj i ja bym się kiedyś wybrała na Majorkę... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. Zapraszam do siebie :)
    http://raspberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz cudownie! Jakbyś mieszkała tam od lat ;) Tatuaż świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudnie <3 A jakie piękne włosy i figura :) Zazdro ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wakacyjny, ale mega elegancki look ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak fantastycznie! :)
    Bajeczne miejsce i równi cudowna stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz i jaka cudnie opalona!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz rewelacyjnie! piękna spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny top :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Odważne i stylowe zestawienie - podoba mi się, a zdjęcia piękne! i ta opalenizna - rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Cudowny top !

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie wyglądasz, masz bardzo ciekawy typ urody, który ładnie komponuje się z klimatem Majorki, gdybym nie wiedziała, że mieszkasz w Polsce, pomyślałabym że pochodzisz z jakiś cieplejszych krajów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ jesteś opalona! Ślicznie wyglądasz :)

    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka opalona ! Masz sliczną figurę, stylizacja, te włosy i tło ! MEGA

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie i zapraszam http://magicstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy zestaw;) wyglądasz egzotycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Ci zazdroszczę wypadku na Majorkę <3 <3
    Super wyglądasz jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń