Hello Summer: Mallorca | Sukienka w kropki



Pierwszy post stylizacyjny z Majorki, to były bardziej egzotyczne i tropikalne klimaty: LINK. Ten jest już bardziej miejski- zdjęcia zostały zrobione w Palmie, stolicy wyspy. Byłam zachwycona uroczymi uliczkami, zaułkami, w których aż przyjemnie było się zgubić. :) Koszulowa sukienka mimo, iż z długim rękawem, to idealnie się spisała na ten gorący dzień w mieście, jest cienka i zwiewna. Wiązane buty, to hit sezonu,  ja swoje sandałki znalazłam w Parfois. 
PS. No a włosy mam takie nieogarnięte, bo 2h wcześniej pływałam w morzu i nie było czasu ani możliwości, by je doprowadzić do ładu. :P








Bag - Parfois 
Dress - HERE
Shoes - Parfois 


17 komentarzy:

  1. fajnie, wakacyjnie :-) świetna ta sukieneczka, a groszki uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że fryz nie ogarnięty to wyglądasz pięknie :) I do tego tak ślicznie opalona! <3 Na podobne sandałki czekałam na wyprzedażach, ale się nie doczekałam...muszę zajrzeć na sklep, który polecasz ;) Piękna stylizacja! Pozdrawiam cieplutko :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. buciki są cudowne <3


    _______________________
    fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne fotki i świetna kiecka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie Ci w tych kropkach, Iwonko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jak taka urocza <3 Piękny zestaw kochana!
    Jak Cudownie znaleźć się w takim miejscu!!!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba sukienka i to, jak ją połączyłaś. Moim zdaniem idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne masz buty i torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz pięknie i promiennie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała sukienka, podoba mi się fason i wzór, świetne zdjęcia i Ty śliczna!
    Włosy również fajnie wygadają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. niby prosty zestaw, ale ma w sobie to coś :), świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z koszulo-sukienką sama bym się chętnie zaprzyjaźniła :) Wyglądasz w niej uroczo i dziewczęco. Przepiękne zdjęcia i te klimatyczne uliczki :)

    OdpowiedzUsuń