Na szaro!



Mała przerwa od postów z Majorki :P. Sukienka jest bardzo cienka, co ma swoje wady, ale również i plusy, kiedy jest bardzo gorąco. Sandałków szukałam bardzo długo, 2 lata (naprawdę!) i przymierzyłam ich setki. Niestety każde były za szerokie, noszę rozmiar 37, a więc standardowy, ale jednocześnie mam niestandardowo wąską stopę. Jak widać, te z dzisiejszych zdjęć są wiązane na całej długości, więc było to dla mnie ratunkiem. :P  Co prawda mają twardą podeszwę i na długie, długie piesze podboje nie spiszą się dobrze, aaale na krótkie dystanse jest całkiem dobrze.


Instagram








Bag - Mango 
Dress - HERE 
Shoes - Parfois 
Necklace - h&m 

25 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja :) sukienka jak dla mnie genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie! Zdecydowanie trafiłaś w nasz gust <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja :) A sandałki są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja następnym razem zamierzam sobie wziąć te sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, sukienka jest fantastyczna ! :) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful necklace. You look effortless and chic.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka ! Bardzo nam się podoba !
    Pozdrawiamy !
    http://fanaberieoutlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, świetna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile kosztuje przesyłka z tej strony? i jaki masz rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna luźna sukienka! Skoro cienka to na upały idealna :)

    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam identyczny problem - też mam bardzo wąskie stopy :) Piękne są te sandałki! Razem z sukienką tworzą taki fajny, lekko antyczny look :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna, letnia, stylizacja, a buty sa wisienka na torcie :)
    piekna uroda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastycznie wyglądasz:) świetna jest ta sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. You look beautiful, love your dress! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta sukienka, idealna na upalne lato i buty też świetne! Wspaniale wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz wspaniale, a sukienka jest śliczna !
    Nowy post http://fanaberieoutlet.blogspot.com/2015/07/printy-printyczyli-goracy-trend-tego.html
    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny naszyjnikk;) i bardzo dorze wyglądasz w szarości;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosta i bardzo seksowna sukienka.

    OdpowiedzUsuń