Koszula w kratkę



Bardzo chciałam ją mieć... ciepłą, flanelową koszulę w czerwono-czarną kratę. Mam taką od długiego czasu, tylko wielką (większą o 5 rozmiarów), którą mama mi przyniosła z pracy. Jednak wiadomo, nadaje się tylko po domu, ale na zimowe wieczory sprawdza się idealnie. W mojej głowie zatem zrodził się pomysł, by taką mieć na co dzień, i mam. Nie wiem czy mam się chwalić skąd... :D, ale niech wam będzie.
Z racji tego, że jestem bardzo drobniutką osobą, pasują na mnie rzeczy dziecięce, tak też było i w tym przypadku. Kupiłam ją w H&M na dziale dziecięcym, ale uwaga... w ciuszkach dla chłopców na 152cm :D
Ważne, że dobrze leży :D

Co do bucików, pojawiały się już kilka razy i zapewne będę się pojawiać jeszcze wiele. Zdjęcia są zazwyczaj robione spontanicznie (przy okazji), a że są to buty na koturnie (wiadomo, wygląda się lepiej), na dodatek wygodne, to chodzę w nich bardzo często. Stąd ich obecność w tak wielu outfitach. :) Jak ktoś jest pierwszy raz na moim blogu, buciki są z CCC i gorąco je polecam.

Biżuteria natomiast również została zakupiona w h&m.
Spodnie (tregginsy) z Pull&Bear, również z całą pewnością mogę rekomendować, idealnie dopasowują się do sylwetki.










42 komentarze:

  1. jak zawsze świetnie wyglądasz :) lubię takie proste stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowa stylizacja. I jestem zakochana w Twoich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz i bardzo podoba mi się to, że nie musisz mieć na sobie ciuchów wartych kilkaset złotych, a i tak wyglądasz zjawiskowo :) Tak trzymaj! Jestem wiernym czytelnikiem :)
    Pozdrawiam ciepło, Gosia

    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula nie zdradza miejsca, gdzie została kupiona ;) dobrze leży i pięknie wygląda z tym łańcuszkiem.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest <3 to nic ze kupiona w dziecięcym bo wazne jak wyglada :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się wybiorę na dziecięcy do HM:>

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your shirt :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/12/christmas-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula jest mega<3
    a ty jak zwykle śliczna *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz !
    koszula pasuje jak ulał

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz, też często ubieram sie w dziecięcym H&M hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zarąbiste koturny ! koszula też ekstra ta czerwono czarna krata chyba nigdy nie wyjdzie z mody ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw. Ślicznie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna jest ta koszula w kratkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ten zestaw:) a co do butów-są świetne:)
    Zapraszamy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem taka drobniutka, że również kupuję w H&M na dziale dziecięcym :D Nie ważne jaki dział, ważne, że nam się podoba i dobrze na nas leży :) koszula fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz :) koszula idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, fajne ubranka ;)
    Fajny post ;) obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. koszula jest bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. do takiej sylwetki jak Ty masz, to chyba wszystko się idealnie dopasowuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super połącznie, zazdroszcze urody:)
    zapraszam też na www.ddoubles.tk
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia ! ;)
    obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pytałaś u mnie o obserwacje, ja już c:


    napiszedocb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznaaa! Cudowna stylizacja :)
    Może wspólna obserwacja?
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Co do obserwacji to jasne, że tak :) Ja już, teraz Twoja kolej :)
    Stylizacja ekstra, uwielbiam koszule w kratkę :)
    [themissydi.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna stylizacja! Podobają mi się Twoje włosy ♥
    Obserwuję ;3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny blog , jesteś bardzo śliczna zazdroszczę urody :)
    Pisalas u mnie o wzajemną obserwacje ja już teraz ty . Pozdrawiam xx

    http://fashion-madam.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna! ;*
    Kochana, ja już obserwuję czekam na Ciebie.
    http://slodkiesloneczko.blogspot.com
    Jak zaobserwujesz to daj znać.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Sliczna jestes *-* Swietna jest ta koszula i sliczne wlosy ^^
    Obserwuje i licze na rewanz ;*
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pytałaś, czy obserwujemy - ja już :) Twoja kolej

    Super stylizacja! Świetne buty i nogi :)
    pozdrawiam!
    http://red-hairedfashionista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne butki, chcę takie ;) co do obserwacji to ja już obserwuję od jakiegoś czasu, więc jeśli chcesz to ty tez mnie możesz zaobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeju idealna , a nogi *.*
    Pasuję Ci kratka ! ;)
    Może obserwujemy ? ;) odp u mnie ;)
    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. koszula rewelacyjna i baardzo C i pasuje:)
    + masz idelną twarz!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  34. https://www.facebook.com/groups/739873099376070/ zapraszam na spotkanie śląskich bloggerek :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Super! Pięknie wyglądasz, stylizacja mega i włosy <3
    Oczywiście obserwuję i czekam na Ciebie :)
    www.mademoisellepatrizia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ha ha no niesamowite!:) też od dziś przeglądał dział dziecięcy;p

    pozdr

    OdpowiedzUsuń