Autumn

Hej! Polub mój fanpage :) 






Tyle się naoglądałam jesiennych stylizacji, że postanowiłam zrobić swoją. Taką z prawdziwego zdarzenia- z liśćmi w tle oczywiście! Dodatkowo dzisiejsza pogoda również mnie do tego skłoniła, gdy świeci słońce i ogrzewa nas swymi promykami, a liście "mienią się" od zieleni przez żółty po burgund, śmiało można powiedzieć "TAK- jesień jest piękna!". Szkoda tylko, że takie dni to zdecydowana mniejszość :P

Znów w moim ouficie pojawia się kapelusz, no cóż jestem nim zauroczona i mogę wam zagwarantować, że na pewno jeszcze nie raz, nie dwa... się pojawi. :)) 

Botki- kupiłam je już jakiś czas temu, zdążyłam naprawdę się już w nich dość nabiegać i z czystym sumieniem mogę wam je polecić!
Nie dość, że wygodne, to na dodatek jak na tak niską cenę (ok 50zł) solidne :)
KUPIONE TUTAJ: czasnabuty 












Kurtka- cubus | sukienka- new yorker | torebka- diverse | buty- CZASNABUTY





65 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia ;> i śliczna stylizacja ;3;3

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie :) Pięknie i jesiennie..
    wśród tych kolorowych liści :)
    Sceneria jak z bajki, fantastycznie wyglądasz :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz ;-)
    polubiłam fanpage, zapraszam do polubienia mojego: https://www.facebook.com/magdadudekbizuteria

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne ! Stylizacja i zdjęcia <333
    Wszystko genialne <3333333

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ci ładnie w kapeluszu :)

    mogę prosić o klik w link w ostatnim poście? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. no ślicznie:)FB tez lubie :)
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest cudowna a Ty jesteś piękna! Cudowne włosy! :D
    Może obserwujemy? :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś pięknaaaaaa!!! cudowny zestaw!!! masz fantastyczne włosy!
    obserwujemy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylizacja

    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięknie wyglądasz! Nasza jesień w tym roku jest nieoceniona!:)
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona tym lookiem! I Tobą - śliczna z Ciebie dziewczyna :)


    Pozdrawiam,
    confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęciom zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki masz cudne nóżki :)
    zapraszam do NAS .

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka i super foty! Jasne, że obserwujemy! Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialna stylizacja! uwielbiam taki styl :) wyglądasz pięknie
    obserwuje i pozdrawiam ;)
    http://karoraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz świetnie, trochę dziewczęco, trochę anielsko, a kurtka i kapelusz dodają pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudownie wyglądasz:) świetna kurteczka. pogoda rzeczywiscie dopisuje i kusi zeby isc na sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz piękną figurę!:) Nie mogę uwierzyć jaka za Tobą jest piękna jesień, u mnie zimno niestety :)

    http://tynjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę ,że u Ciebie także w roli głównej kapelusz, piszę także bo już na wielu blogach widziałam ,że dziewczyny wykorzystują ten element garderoby . Bardzo mi się to podoba ! :) masz przepiękne włosy i co do Twojego pytania , tak możemy obserwować jak najbardziej . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo, bardzo, przyjazny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz :D
    Jasne,ze obserwujemy :)
    Ja już :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale jesteś śliczna i pięknie wyglądasz ; ) Obserwuję bloga, chętnie będę zaglądać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem pod meeega wrażeniem, wyglądasz rewelacyjnie. stylizacja bardzo ale to bardzo udana !
    pozdrawiam
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. cała stylizacja genialna ! ;) kapelusz <3
    Obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw!
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    http://kalkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne ciuszki, sama chętnie bym takie kupiła :) Obserwuję i pozdrawiam!

    http://we-all-love-make-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna sukienka, pięknie w niej wyglądasz!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !:*
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz, uwielbiam takie sukieneczki <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Włosy masz genialne. :D
    Bardzo ciekawa stylizacja, piękna jesień.

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wyglądasz :)
    ja już zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajne te botki i super stylizacja :)

    zapraszam także do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. cudownie wyglądasz, uroczo i elegancko! :-)
    pytałaś, czy obserwujemy - jasne, że tak, ja już! :)

    pozdrawiam ciepło,

    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka śliczna *.* Ładna sukienka ^^
    Obserwuję ( i liczę na to samo :D )

    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładna stylizacja
    sukienka podkreśla Twoją figrurę
    podobają mi się takie kapelusiki,ale ja jakoś dziwnie wygladam w takim nakryciu głowy
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjnie wyglądasz!
    Również jestem zauroczona Twoim kapelusikiem ;*
    Pytałaś o obserwację, ja już obserwuję i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna jesienna stylizacja, zapraszam do mnie
    www.reviews-of-cosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. jak ślicznie *.*
    jasne. już obserwuję i czekam na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  40. podoba mi się połączenie sukienki z kurteczką i butami, torebka i kapelusz w moim odczuciu jakoś nie pasują :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Swietna stylizacja i pozostałe także;) ale.. ładnemu we wszystkim ładnie hehe pozdr. i obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  42. You look really amazing! I love your outfit and especially the dress and the boots! What a perfect combination!

    Hope you visit me on my blog
    Best Jasmin

    OdpowiedzUsuń
  43. Pewnie że obserwujemy ;)) na Fb tez :) ja juz to zrobiłam czekam na Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  44. So chic. Can we follow each other? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  45. sukienka i torebka są śliczne :)

    pozdrawiam ;D
    może wzajemna obserwacja? :>

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuje za odwiedziny:) oczywiscie obserwuje i licze na rewanz:)
    Pozdrawiam,
    Justyna's Style
    http://justynasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Buty rzeczywiście są cudowne ;-) całość bardzo mi się podoba. Fajnie wszystko dobrane ;-)
    Obserwujemy?:) www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. podoba mi się połączenie tej sukienki i katany ♥♥♥ bardzo ładny kolorek włosów

    OdpowiedzUsuń