Letni look - biel i beż w duecie


Dziś co prawda deszczowo i niezbyt ciepło, ale kilka dni temu panował u nas upał, więc i stylizacja iście letnia! No i wkraczam w biel coraz śmielej, w moją ulubioną biel chciałabym dodać - zwłaszcza latem, do tego delikatna opalenizna... idealnie! Lubię ten kolor zestawiać z beżami, co na blogu już pokazywałam w bardziej wiosennych, cieplejszych look'ach, według mnie to naprawdę zgrany duet. Polecam bluzkę, którą mam w dzisiejszym poście na sobie, świetnie leży i naprawdę dobrze się nosi - często jeśli coś mi się podoba, to kupuję później w kilku kolorach, tak jest i w tym przypadku. 







Zegarek (Watch) - DanielWellington (na kod "pivonia" -15% zniżki!) | Marynarka (Blazer) - Mango | Bluzka (Blouse) - Zara | Spodenki (Shorts) - NewYorker | Torebka (Bag) - Fabiola | Okulary (Sunglasses) - Mango  | Szpilki (Heels) - StukStuk





26 komentarzy:

  1. o połączenie kolorów to zdecydowanie mój hit. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twój styl! Jesteś niesamowitą inspiracją :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzka, ciekawe kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Idealnie, kocham takie kolory!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna całość. Fantastycznie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely look! Beautiful) Have a nice day) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jestes mistrzynią w łączeniu kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co tu dużo mówić... Rewelka :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka kolorystyka bardzo pasuje do Twojej urody, wyglądasz wdzięcznie i bardzo kobieco zarazem. Miło się do Ciebie wraca, pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze nogi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie kolorów, niby klasyczne, ale Ty wyglądasz bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. PRZEPIĘKNIE! ♥ Dawno kupowałaś tę bluzeczkę? Nie mogę znaleźć na stronie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, kupowałam 1,5 miesiąca temu. Rozejrzę się za nią na stronie w wolnym czasie i jak znajdę, to podeślę link. Buziaki!

      Usuń
    2. Będę wdzięczna! :) Dziękuję bardzo! :*

      Usuń
    3. Nie znalazłam tej bluzki, ale niemal identyczna jest ta:
      http://www.zara.com/pl/pl/trf/t-shirts/koszulka-z-pr%C4%85%C5%BCkowanej-dzianiny-c587007p3305002.html
      i nawet ta sama cena. Tylko, że niebieska, wtedy jednak była do wyboru biała, szara i czarna.
      Pozdrawiam cieplutko!<3

      Usuń
  15. Bluzka rzeczywiście ładnie leży. Koniecznie muszę ją kupić

    OdpowiedzUsuń
  16. wcześniej jakoś nie doceniałam białego koloru, a tu proszę - DWIE rzeczy białe i tak świetnie razem wyglądają. Jestem pod wrażeniem. Umiesz zestawić ;) Bardzo ładnie Ci w tej stylizacji!
    i tak na marginesie… z racji tego, że prowadzisz bloga modowego to bardzo gorąco proszę Ciebie o przysługę! Proszę, wypełnij ankietkę (badam blogerów), bo jest mi to potrzebne na studia do zaliczenia przedmiotu. https://docs.google.com/forms/d/1GVAkEM4P9tJdragEXWegmcZx-i2coztl1SjvksBHhfU/viewform?c=0&w=1
    z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń