Jeansowa kurtka vintage



W dzisiejszym looku, zdecydowanie króluje jeans, niezwykle uniwersalny i ponadczasowy. Próbuję wrócić pamięcią kiedy ostatni raz chodziłam w kurtce jeansowej, no i przypomina mi się taka sytuacja sprzed prawie 3 lat! Sama nie wiem dlaczego po nią nie sięgałam, ale z pewnością się to zmieni, tym bardziej podobają mi się te w wersji retro, vintage. Chyba ogólnie trochę więcej będzie ubrań denimowych w mojej garderobie, coś ostatnio mam na nie fazę. Reszta, to też klasyka - biała koszula oraz czarne szpilki, zegarek, torebka. 
Instagram







Szpilki (Heels) - DeeZee | Torebka (Bag) - Ecco | Koszula (Shirt) - Tutaj/Here | Spodenki (Shorts) - NewYorker | Kurtka (Jacket) - Tutaj/Here | Zegarek (Watch) - DanielWellington 


18 komentarzy:

  1. Przepiękna Ty, jak i tło do zdjec! 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. W mojej szafie kurtka jeansowa wisi od ponad dwóch lat i jeszcze nigdy nie miałam jej na sobie :O
    Chyba czas zacząć odkopywać te perełki z naszych szaf:P
    Kochana, Ty wyglądasz rewelacyjnie! A dobór tła do zdjęć był strzałem w dziesiątke!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega szpilki! wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i przepiękne zdjęcia :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, genialne szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwona, te zdjęcia są wspaniałe!
    Lepszego pleneru nie mogłaś znaleźć!

    Siedzimy wraz z Lechem i bardzo zazdrośnie zerkamy na te zdjęcia ;P

    Zestaw fajny, taki trochę w stylu Lany del Rey!

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfekcyjnie! Idealna stylizacja na weekendowe wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely look! Beautiful pics) Have a nice day) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta kurtka, takiej w wersji oversize jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam takie same spodenki. Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja kurtka też leży w szafie ładnych parę lat, muszę ją w końcu ubrać! Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeans znowu króluje w modzie, podobnie jak dzwony. Całe szczęście, że nie wyrzuciłam mojej kurtki jeansowej - jest w idealnym stanie, wystarczy ją przeprać :) Bardzo się cieszę, że moda zatacza kręgi, dzięki temu nasze ubrania mają drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sceneria pod zdjęcia robi wrażenie :) Świetna stylizacja a buciki są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka jest idealna! Cały set świetny, a Ty Kochana zachwycasz!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz przepięknie , cudowne zdjęcia <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Odważnie, nie w moim stylu.
    Muszę jednak przyznać, że fajnie w nim wyglądasz.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń