Czerń w nieco młodzieżowym wydaniu




Szczerze mówiąc to fryzura mi się w drodze trochę popsuła, ale myślę, że chyba nie jest tak źle, mam nadzieję :). To taki prawie total black look, a ja (i na pewno nie tylko ja) czerń bardzo lubię, w szczególności z ramoneską w cieplejsze dni się nie rozstaję. Spodnie z wysokim stanem - również bardzo często po nie sięgam, biodrówek nie znoszę! Mało, nie rozumiem dziewczyn, które się na nie decydują. Na ustach róż od Bourjois, który na zdjęciach zawsze wygląda na czerwień. 








Botki (Boots) - DeeZee | Kurtka (Jacket) - Bershka | Spodnie (Pants) - H&M | Top - Zara | Torebka (Bag) - Fabiola 

28 komentarzy:

  1. Czerni mówię zdecydowane TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealna stylówka do idealne figury !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomba !!! Iwonka, zachwycasz.
    Buziaki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja *_*
    W wolnej chwili wpadnij do mnie i zostaw po sobie jakiś ślad
    I pamiętaj ja obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Figura!! Jesteś piękna :) Cudna stylówka :) I ja już szykuję ramoneskę :) Nie mogę się doczekać wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz:) cudowną masz figurę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow uwielbiam tu twój look www.fitnessizycie.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw i przepiękne botki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham twoje stylizacje, pełne inspiracji ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie odkrywczego, nic kreatywnego. tROCHE nie rozumiem nazwy czern w mlodziezowym wydaniu..bo..? jestes młoda? tak sie nosza tylko nastolatki. jak nie wiesz jak nazwac posta to nie nazywja, bo kulawo to Ci wychodzi.Buty kompletnie nie pasują, wydaje sie niska, one jeszcze cie skracają, plus za czerwone ustaUbranie nierealne wzgledem aury, serio chodzisz przy tem kolo 5 stopni z odkrytym brzuchem? podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Cudne botki, czarne byłyby zbyt przewidywalne!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobrze wyglądasz w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna propozycja tylko ja bym dała inne buty.
    Na pewno w kolorze czarnym.
    Jesteś piękną dziewczyną :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ty jesteś zgrabna! Tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam stylizacje w czerni. Podoba mi się twoja kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie należę do grona dziewczyn, które lubią ubierać się całe w czerń :) I również kocham spodnie w wysokim stanem. Masz śliczne włosy :)
    Zapraszam do siebie po stylizacje paznokciowe :)
    http://hybrydowelove-julson.blogspot.com/2016/03/zmalujmy-cos.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz w Tej stylizacji niesamowicie powalająco ! Spodnie idealne do twojej figury, cudownie ją podkreślają a z fryzurą spokojnie :* Nie zniszczyła stylizacji jak dla mnie nadała jej pazura !
    *Bykocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne spodnie, ciekawa całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne spodnie!

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Uniwersalna czerń dobra na wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli jeszcze raz ktoś mi powie, że czerń jest nudna od razu odeślę go do Twojego zestawu- to wlasnie dzięki temu, że ta czerń różni się odcieniami i fakturami jest mega stylowo - super całość :)

    Nie znam chyba drugiej osoby, ktoraby tak fantastycznie wyglądala w spodniach w wysokim stanem- bosko !
    ale masz figurę idealną, więc nie mogloby być inaczej :)

    i świetna fryzurka :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. Też kocham czerń ale trochę na przekór temu w nowym poście mam dużo białego i jasnych tonów. Masz figurę modelki, wszystko Ci pięknie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja:-) Super buty:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się to wydanie czerni! i te piękne botki <3
    Wyglądasz kwitnąco kochana!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń