Tenisówki z metalicznymi wstawkami



Chociaż zdjęcia w domu nie wychodzą tak źle, jak wynika z Waszej opinii, to jednak sprawiają trochę kłopotów i wymagają znacznie większego wysiłku, tym bardziej jeśli ma się stałkę 50mm - fotograf zmuszony jest wyjść z pokoju, żeby mnie ujęło w całości :D. Czekam więc z utęsknieniem na pierwsze ciepłe powiewy wiosny, co zresztą widać już po mojej stylizacji. Z wielką chęcią bym się tak ubrała i wyszła z domu, niestety trzeba jeszcze trooochę poczekać. Bardzo często w moich stylizacjach widzicie wysokie obcasy, jestem niezwykle wybredna jeśli chodzi o płaskie obuwie i oprócz conversów trudno mi się do jakichkolwiek przekonać. Na te, które widzicie w dzisiejszym poście zdecydowałam się ze względu na ich nietuzinkowość i ulubioną kolorystykę, więcej obuwia damskiego znajdziecie na: stukstuk.pl.




Tenisówki (Sneakers) - StukStuk | Zegarek (Watch) - DanielWellington | Sukienka (Dress) - Tutaj/Here | Kurtka (Jacket) - H&M 

26 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobają buciki :)

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne tenisówki. Lubię gdy na butach coś się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Też czekam, aż w końcu zrobi się cieplej żeby móc wyjść na zdjęcia :D

    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, buciki są genialne :)


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz tak wiosennie :) kolory piekne❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie zdjęcia, ale buciki to przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne są te tenisówki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie widziałam takich bucików nigdzie :) Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post ;)
    Ja obserwuje :) Mam nadzieję, że ty też

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe są te tenisówki i piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mi się buty podobają ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna całość a buty kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju jaka wiosenna stylizacja *.* Ramoneska przepiękna a tenisowki z metalowymi wstawkami są mega *.* Wyglądają przepięknie jestem ciekawa tej stylizacji w plenerze *Bykocur*

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna stylizacja :) Czy mi sie wydaje, czy ty masz te tenisówki założone na bose stopy? :)

    OdpowiedzUsuń