Bordo z szarościami



Dawno nie było na blogu koloru i oto się pojawia bordo - niezwykle piękny, elegancki i kobiecy. Jeśli mam decydować się właśnie na jakiś kolor, to najchętniej sięgam po odcienie czerwieni, z tą barwą na czele. Moi obserwatorzy nie będą zdziwieni, że zestawiłam ją z szarościami, według mnie to połączenie idealne. Kusiła mnie jeszcze czarna wersja botków za kolano (co zresztą również wyglądałoby całkiem nieźle i polecam bardziej na co dzień), ale popiel jest zdecydowanie mniej banalny. 








Botki za kolano (Overknees) - DeeZee | Torebka (Bag) - H&M | Sukienka (Dress) - Mohito | Kurtka (Jacket) - Bershka 


24 komentarze:

  1. Okulary to sa fenomenalne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. idealne połączenie kolorystyczne;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię bardzo tę Twoją słabość do szarości - pięknie w niej wyglądasz.
    Myślę, że to taka Twoja czerń - inne kobiety noszą czerń po to, by tworzyć takie eleganckie i stylowe zestawienia, u Ciebie szarość wygląda podobnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie! kobieco i z klasą ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zestawienie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, ale pięknie :) Super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka i torebka są świetne. Podoba mi się stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie! Masz cudowne włosy!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udane połączenie kolorystyczne, zachwyciły mnie kozaczki i ta mała kurteczka. W wolnej chwili zapraszam do siebie na fotorelacje z LFW SS2016 http://adrianaemfashion.blogspot.com/2016/02/london-fashion-weekend-lfw-ss-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysl na wykorzystanie tych butow do takiej stylizacji :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacja!! zainspirowałaś mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam szarości, nawet nie podejrzewałam, że bordowy kolor tak przyjemnie dla oka z nimi zagra ;)

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalne buty!

    http://everythingisok.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne połaczenie i genialna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne stylizacja, ujęcia bardzo podobają mi się :)
    Pozdrawiam
    Widzimy się na FW w Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygladasz w borodo kolorze *.* Kocham ten kolor lecz do ubrań na sobie w tym kolorze nie mogę się przekonać :/ Kurtka i torba jest przepiękna a kozaki za kolano napewno są ciepłe i praktyczne sama z chęcią sprawiła bym sobie takie na przyszła zimę. Wygladasz niesamowicie *.*
    *Bykocur*

    OdpowiedzUsuń
  18. A można gdzieś jeszcze kupic taką kurteczkę (na stronie bershki już coś nie widać(()?

    OdpowiedzUsuń
  19. Don't know what I love more.. that cool jacket.. or those gorgeous boots! :)

    Either way.. you look amazing! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń