LETS TRAVEL: The Hague | Sportowy wiosenny look




Powracam do Was z nowym postem z Hagi i niestety od razu piszę: to jedyny post tam zrobiony, lenistwo zrobiło swoje, przyznaję się. Ot co, nacieszcie oko piękną plażą, spokojnym morzem i moja stylizacją skąpaną w słońcu - ah, przynajmniej lirycznie brzmi nieźle :D. To sportowy look na co dzień, cel: wygodnie i wiosennie. Conversy - moja druga miłość po szpilkach, mam dwie pary, a i trzecia w drodze, nigdy za wiele! 









Trampki (Sneakers) - Converse | Spodnie (Pants) - Zara | Sweterek (Sweater) - Zara | Kurtka (Jacket) - H&M | Torebka (Bag) - ECCO

23 komentarze:

  1. Ale piękne miejsce :) Wyglądasz super :) Conversy są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja ;)
    Wpadniesz do mnie?
    Zostawisz po sobie ślad?
    Ja obserwuje mam nadzieję,że ty też ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny look i świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz:) śliczne zdjęcia;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz! a trampki najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wiosenne zdjęcia a Ty wyglądasz lekko i dziewczęco. Też kocham Conversy i mam już 4 pary, fiolet, róż, mięta i błękit - mogłabym je mieć we wszystkich kolorach :) Zapraszam również do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia! Ja akurat mam faze na białe spodnie... szukam tych idealnych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, chciałbym mieszkać na stałe nad morzem. Czekam także na to piękne słońce ze zdjęć, bo u mnie za oknem chwilę temu prószył śnieg...
    Conversy to też jest moja miłość. W trampkach zawsze jakoś tak lepiej. Fajna, taka prosta, ale nie nudna stylizacja :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz. Czuję wiosnę! A ja nadal w zimowej kurtce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sceneria do zdjęć, wygląsz na nich wyjątkowo:) A i tak, conversów nigdy za wiele;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cool outfit! www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam podróże! Twoje zdjęcia są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały blog, podziwiam!
    Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. chciałabym już na poważnie wskoczyć w wiosenne ciuchy a tu jeszcze zima się kręci :(

    http://quite1simple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ale pięknie wyglądasz :)
    wspaniałe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetna sceneria do zdjęć! <3
    zapraszam do mnie http://toekspressoneself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo Scheveningen<3 mam z Hagi mnóstwo świetnych wspomnień, dlatego zazdroszczę pobytu:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz :) czuć wiosnę u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wcale się nie dziwię, że lenistwo wzielo górę- gdybym byla w takim pięknym miejscu- celebrowalabym każdą wolną chwilę tam spędzoną :)

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)
    super kurtała <3

    już nie mogę się doczekać kiedy ubiorę swoje tramposze, ale dzisiaj spadl śnieg, więc pewnie nie za szybko to nastąpi :/

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. Ah moja piękna Holandia, cudny kraj i świetna stylizacja :D

    zapraszam do mnie :)
    http://mswildhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń