Prosta stylizacja z golfem



Po pierwsze: nietypowo widzicie mnie w kucyku, nie wiem czy kiedykolwiek byłam już tutaj na blogu w spiętych włosach, co więcej nawet w tzw "realu" ciężko mnie w nim zobaczyć. Zdecydowanie lepiej sie czuję w rozpuszczonych, często nawet potarganych włosach :P. Po drugie: stylizacja bardzo prosta, ale może w tym jej urok? Przyznaję - golf pojawił się dlatego własnie tego dnia, bo po prostu się źle czułam (przeziębienie łapało), człowiek jakoś wtedy podświadomie decyduje się potem na takie rozwiązania. 








 Spodnie (Pants) - H&M | Botki (Boots) - DeeZee | Płaszcz (Coat) - Tutaj/Here | Golf (Turtleneck) - Tutaj/Here | Torebka (Bag) - Ecco 




15 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetna stylizacja! Coś w moim stylu. Cudowny płaszczyk. W kitce też dobrze wyglądasz. Spróbuj jeszcze spleść kitkę w teletubisia,

    OdpowiedzUsuń
  3. Subtelna klasyka - taki styl kojarzy mi się z Tobą najbardziej, Iwonko :)

    Noś ten kucyk częściej - pasuje Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wolę chodzić w rozpuszczonych włosach ;)
    A co do stylizacji - pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. laDNIE

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great look!) www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle pięknie. Cudnie Ci w takiej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz ! :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chic and trendy look! You're so stylish, dear :)

    Visit our blogger platform www.dressed-to-kill.com ✿

    OdpowiedzUsuń