Różowa bomberka! | Pink Bomber Jacket!




Do wiosny coraz bliżej, co znowu widać w mojej stylizacji. TAK, było mi zimno! ale czego się nie robi, żeby pokazać fajny look, poza tym ileż można w tych płaszczach itd :(. Biel z różem to moje nowe ulubione połączenie kolorystyczne. Różowa bomberka musiała zagościć w szafie - absolutny must have sezonu, ale pewnie za niedługo ją sprzedam, bo za dużo już ich będzie na ulicach :p. Szpilki... są cudne, jeszcze ładniejsze na żywo, kolor jest obłędny! No i w końcu znalazłam idealne okulary do mojej twarzy, wiele innych możecie znaleźć TUTAJ, dodatkowo znajdziecie w linku KOD, który upoważnia do -20% zniżki. 









Okulary (Sunglasses) - Answear.com (Mango) | Top - Answear.com (CalvinKlein) | Spodnie (Pants) - Zara | Kurtka (Jacket) - Stradivarius | Szpilki (Heels) - DeeZee



35 komentarzy:

  1. Bomba uwielbiam takie ciuszki i kolory, cudna kurtka i te szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kurtka, właśnie zastanawiam się jaki by kolor wybrać bo jest nie droga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja *_* Też mam dosyć tych płaszczòw, ale pogody nie zmienimy :(
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. great post!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, bieli i róż idealnie się komponuje.
    Jesteś piękną kobietą .

    Pozdrawiam serdecznie Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary faktycznie Ci pasują. Spodnie i kurtka też są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary faktycznie Ci pasują. Spodnie i kurtka też są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygladasz !!
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja :) Mam chrapkę na szpileczki w tym kolorze :) Piękne są :)
    Kurteczka jest świetna, ale masz racje, niedługo będzie ich pełno :D Już na blogach widzę ciągle ten sam model z tego samego sklepu i powoli mam przesyt :D Chociaż kolorek ma przecudny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz po prostu rewelacyjnie! uwielbiam biały i róż w połączeniu, a jeszcze te szpileczki <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokochałam takie połączenie kolorystyczne! Dziś u mnie post właśnie w takich kolorach! Piękna wiosenna stylizacja, a kurtkę mam taką samą u ją uwielbiam!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie wyglądasz! Zakochałam się w tym looku! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudownie!! Powiedz mi, Nam - czy te buty są wygodne? Czy są takie na chwilę ? :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze muszę przyznać, że niestety wysokość daje się we znaki i niestety na dłuższe chodzenie się nie nadają :(
      PS. Dziękuję!:))

      Usuń
  14. Piękny wiosenny zestaw, super się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. OOoo ja bylam pewna, że ścięłaś wlosy aaaaaa :O

    zgrabniocho Ty jedna- wyglądasz fantastycznie ! chyba powieszę sobie Twoje zdjęcie, jako motywację hehe dziś od samego rana ambitnie od silowni zaczelam- więc jest dobrze :) hehe

    super jest ta bomberka, szczerze powiedziawszy jeszcze pudrowej nie widzialam, raczej czarne i khaki, więc absolutnie wyroznia się na ulicy :) ale masz rację, jak coś jest hitem sezonu, to zaraz tego pelno na ulicy i pozniej, mijasz się z taką jedną i drugą, też tego nie lubię :/

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. kapitalna stylówka tak wszystko dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtka przepiękna ;)) Widziałam ją w stradi i jest na mojej liści na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz bosko *.* Chyba to jedna z lepszych stylizacji z bomberką jaką widziałam :D Ja zdecydowałam się na klasyczną w kolorze khaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam jasne stylizacje, mega super !

    cvssai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjnie wyglądasz! piękna jest ta bomberka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Iwonka pięknie jak zawsze ;)
    Mimo, że bomberki są już prawie wszędzie u Ciebie wygląda rewelacyjnie z całością ;)
    A szpileczki wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, szpileczki są zajebiste!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja!!! Można wiedzieć jaki to rozmiar kurtki? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej, mam pytanie, ile masz wzrostu ? :) Bo mam zamiar zamówić tę kurtkę przez internet i waham się czy kupić S czy M :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 164cm:)
      Ja bardziej preferuje ubrania XS jeśli chodzi o tułów, rozmiar S w tej kurtce jest na mnie nieco luźny:)

      Usuń