American girl & stradivarius shoes



Buciki zupełnym przypadkiem wpadły w moje ręce, ale jestem bardzo zadowolona! Czuję, że będą moimi ulubionymi! Do tego jeansowa katana, kilka dodatków i możemy ruszać w świat! :) 

  





  


Kurtka- cubus
spodnie- zara
botki- stradivarius
torebka- mohito


Kochani, proszę o GŁOSY! :) 
Jeżeli podoba wam się stylizacja, będę bardzo szczęśliwa, jeśli zagłosujecie! <3
(Należny kliknąć w małe serduszko pod zdjęciem po prawej stronie)
Z góry dziękuję za Wasze uznanie, buziaki! :)

->ZAGŁOSUJ



54 komentarze:

  1. Podoba mi się, zagłosowałam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bosko ;)
    A figura mega !

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :)
    Jak bogini <3 <3 <3
    A figurę to masz idealną!!! :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo xo xo





    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne buty i torebka :)
    http://marzenajaworska181.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. JAk cudnie ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Może to brzmi zbyt ekstrawagancko, ale Twój tyłek wygląda jak milion dolarów w tych spodniach ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna stylizacja:) zakochalam sie w Twoich wlosach:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super masz figurę! bardzo ładny zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna figura ;) i spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. so chic!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie ;)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie to wszystko się razem prezentuje, zazdroszczę figury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne spodnie! mogłabym wiedzieć czy są jeszcze dostępne w sprzedaży? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je kupowałam całkiem niedawno, ale na wieszaku wisiały tylko 2 szt, więc wyglądało to na końcówkę, ale można poszukać jeszcze, może akurat. :)

      Usuń
  15. Jak się jest tak zgrabnym chyba nie ma rzeczy w której się źle wygląda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja i ta figura! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam Twoje nogi i włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ty masz cudowna figure ;) stylizacja mega ;* obserwuje z mila checia ;)
    http://www.ilonazakrzewska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się bluza, piękny, klasyczny kolor i krój :)

    OdpowiedzUsuń
  21. musialas dodac 100 zdjec od tylu tylka zeby tylko wszyscy ci pisali ze masz zajebista figure?:) jedno zdj nie wystarczylo? zalosne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrość? jakoś nikogo to nie razi, tylko Ciebie. Zawsze dodaje "100 zdjęć" (czyt. dużo), więc to nie jest żadna nowość. Co do spodni, to one odgrywają tutaj główną rolę, leżą idealnie, więc dlaczego by tego nie pokazać? Tym bardziej, że właśnie po to tu jestem- na tym blogu. Pokazuje stylizacje i konkretne części stroju, żeby inni zobaczyli co fajnie wygląda i za czym warto się rozejrzeć. No i ja te spodnie polecam w 100%- idealnie podkreślają pupę! :)
      PS. Żałosne jest jedynie to, że Twój komentarz jest podpisany "anonimowy".
      Pozdrawiam, miłego dnia. :)

      Usuń
    2. No jasne, tak sie zawsze pisze - zeby pokazac jak leza spodnie :) doskonale wiemy, ze robisz z siebie bostwo i wypinasz sie do zdjec by udowodnic ze jestes zajebista :) z checia bym Ci sie pokazala bo mam bardziej kobieca figure niz Ty :) ale nie zrobie tego, bo zleci na mnie fala gniewu twoich fanek :) pozdrawiam zapatrzona w siebie pseudoblogerke ;)

      Usuń
    3. No jasne, tak się zawsze pisze - żeby nie pokazać siebie. :)
      Pod każdym postem dostaje bardzo miłe komentarze, że mam fajną figurę, więc nie miałam powodu do tych zdjęć się wypinać, żeby takowe otrzymać. Otrzymuje również komentarze, że mam ładne nogi, to co nie powinnam robić zdjęć, na których je widać? a komentarze, że mam ciekawą urodę? Wychodzi na to, że nie powinnam dodawać zdjęć w ogóle. Jedno jest pewne, gdybym dodała takie same zdjęcia, a miałabym grubą dupę, Ciebie by to nie raziło i komentarza by nie było. :)

      PS. Ja nie uważam, że mam idealną figurę (jestem po prostu szczupła) i nikogo nie nakłaniam by tak mi pisał. :)

      Usuń
  22. przepiękna stylizacja :)
    sorry,ale muszę to napisać! masz zajebiste pośladki i figure!
    zazdro :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudnie wyglądasz :)
    obserwujemy ?zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  24. Czego używasz do policzków różu, kulek czy czegoś innego. Jaka nazwa i firma? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Lovely- mineralny róż do policzków 01. Kosztuje mało, bo chyba około 8zł :)

      Usuń
    2. Dziękuje, koniecznie muszę wypróbować ładnie wygląda przynajmniej na Twojej twarzy :)

      Usuń
  25. ale Ty masz figurę :) świetnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. spodnie idealnie podkreślają Twoją figurę. Nie jestem facetem, a oczy same lecą mi na Twoją zgrabna pupcię:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale masz śliczne włoski :) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  28. luuudzie dziewczyno albo wcale nie farbuj włosów albo farbuj regularnie bo masz takie katastroficzne odrosty ze az to obleśnie wygląda i tanio przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem mam, bo fryzjerka zniszczyła mi włosy i zrobiła "blond rudą kupę na głowie", dlatego nie chcę ich katować i czekam aż odrosną. ;)

      Usuń
  29. Wiem, że to głupio zabrzmi, ale aż nie mogę się oprzeć, aby nie napisać, że masz bardzo zgrabny tyłek ;) hehe Torebkę mam identyczną z Mohito, jest świetna :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjnie leżą na Tobie te spodnie! <3

    pozdrawiam
    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Prawdziwa klasa...elegancja i dużo sexapilu, jako mężczyzna powinienem powiedzieć "super spodnie", tak też zrobię :) całość leży na Tobie idealnie.
    http://waniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodnie świetnie na Tobie leżą ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny look, spodnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam to, że masz tak proste stylizacje a mimo to wyglądasz fantastycznie! :)
    Tak trzymaj! <3

    OdpowiedzUsuń