Nude



Tym razem kazałam Wam dłużej czekać na nowy post, strasznie rozleniwiłam się przez tę majówkę. Odcienie beżu zawsze darzyłam dużą sympatią, dlatego prędzej czy później musiała pojawić się stylizacja w tych barwach. Szorty są świetne i mogę z czystym sumieniem polecić je również i Wam (choć pamiętajcie o niebezpiecznej długości), a także szpilki (jak na niezbyt wygórowany sklep cenowo, bershka robi większość naprawdę dobrze wyprofilowanych butów). Bluzka to jeden z moich ostatnich łupów, klasyczna biała mgiełka, przy której zamek robi wszystko- jeden detal, a jak wiele potrafi zdziałać. Nie bójmy się prześwitującego biustonosza, jeśli jest ładny i pasujący do całości, może nawet i stylizację ciekawie urozmaicić. Zostawiam Was ze zdjęciami i czekam na opinie. :) 




 




 

Płaszcz- H&M
Bluzka- Mohito
Szorty- Mohito
Torebka- Bershka
Buty- Bershka

32 komentarze:

  1. podoba mi się :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo delikatne kolory ale jest tak kobieco i sexownie:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne połączenie. Masz świetną figurę. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Tobie chyba wszystko wygląda super!
    Świetnie wszystko połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie nie odnoszące się do stylizacji i tematu postu - czy zmagasz się z anoreksją? niedowagą? Wyglądasz jak mały szkielet, nóżki chude jakby się miały złamać..a z twarzy taka cudowna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedowagę zawsze miałam, z anoreksją się nie zmagam, bo jem co popadnie :)

      Usuń
  7. Nie ma stylizacji w której wyglądałabyś przeciętnie, w każdej wyjątkowo i niesamowicie, jak mówi przysłowie - "ładnemu we wszystkim ładnie", bardzo fajne spodenki, a bluzkę ci ukradnę

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomity set, pięknie.

    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod mega wrażeniem! Jest idealnie.
    I biustonosz w groszki <3 ;D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne połączenie. Bardzo podoba mi sie taki styl i kolory.

    BOMBA <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta stylizacja bardzo mi się podoba.

    Bardzo proszę o kliknięcie u mnie baneru sklepu Choies.

    OdpowiedzUsuń
  12. Beż to zdecydowanie Twój kolor! Pięknie wyglądasz w kolorach ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko jest prześliczne, a buty Bershka uwielbiaam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna całość, beże uwielbiam ponad wszystko, jednak te spodenki to nie do końca moje klimaty :/ bluzeczka i szpilki są boskie! :) Wspaniałe, słoneczne zdjęcia, aż miło na takie popatrzeć, gdy za oknem zimno i deszcz :/ grrr...

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zdjęcia! *.* Piękne buty :3

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Styl, klasa i elegancja!!! Mega zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, bosko wyglądasz, mega elegancko :)
    płaszcz jest świetny, właśnie takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow!! Jestem pod ogromnym wrażeniem :) Nie myślałam, że szorty o takiej długości mogą prezentować się tak stylowo!:)
    Stylizacja na 6! :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny look! Bardzo lubię taki klasyki :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz:) Urzekł mnie biustonosz w kropeczki prześwitujący spod bluzki.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic dodać, nic ująć - genialna całość, a Ty w niej wyglądasz cudnie!!!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna stylizacja, gdyby spodenki były ciut dłuższe z chęcią ubrałabym ją do biura :)

    Pozdrawiam http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie to wygląda! a długość spodni choć trudna do noszenia, na Tobie wygląda idealnie:)

    pozdrawiam;*
    http://balaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo świeżo i kobieco, naprawde udana stylizacja. Podoba mi się ten bieliźniany niuansik;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz świetny styl! <3 Na prawdę mi się podoba, a od tych butów nie mogę oderwać wzroku. :)

    OdpowiedzUsuń