Total Black Look

Byłam już w total white look'ach, ah w ogóle dużo mnie było w jasnych tonacjach. Totalna odmiana- czerń, czerń i jeszcze raz czerń, jakoś tak wyszło. Stonowany oufit ożywiłam botkami z lekkim "pazurem". Blezer, który możecie dostać TUTAJ, spełnia idealną rolę płaszczyka na jesień- w takiej oversizowej (jak na mnie) wersji spisuje się nadal całkiem nieźle.
PS. Wybaczcie zagniecenia, tez jestem czlowiekiem. :D














Blazer, coat - Here/Tutaj
Bluzka - Cubus
Spodnie - Zara
Torebka - Mango
Botki - Here/Tutaj

23 komentarze:

  1. super look ,uwielbiam total black!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/back-to-school-with-chicnova.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie! Pasują do Ciebie takie ciemne kolory ;)
    Botki są genialne :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ..fajna stylizacja..ładna z Ciebie dziewczyna..jednak na miłość Boską, wymiętolony blezer wygląda niechlujnie i zwyczajnie brzydko..

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw;) Buty są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych butach *.* Świetna stylizacja ;)

    http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyglądasz! Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. całośc ekstra! pomimo tego, że nie lubię total black:)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna stylizacja , a buty po prostu rewelacja :)
    Zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ołłłł jeah, te botki robią niesamowite wrażenie!!! :) Boskie są, pewnie każda laska ogląda się za Tobą z lekką nutką zazdrości w oku hehe
    Ile mają cm? uwielbiam takie niebotycznie wysokie, chociaż czasem nie potrafię w nich chodzić :P hehe
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentujesz w tym zestawie :) Buty robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim wydaniu lubię Cię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń