Metallic Tee

Metaliczny połysk póki co idealnie wpisał się w łaski kobiet, podążających za modą i to nie tylko w dodatkach, ale i na ubraniach. Prekursorem "metalurgii" jest dom mody Paco Rabanne, który wprowadził ten trend w latach 60, tym samym zaskakując niespotykanym dotąd na wybiegach stylem. Są trendy, które mniej lub bardziej przypadają mi do gustu, ten zdecydowanie należy do tych "bardziej". Nieco ekstrawagancki, dzięki czemu wprowadzenie go do swoich outfitów urozmaica i dodaje oryginalności. Mój t-shirt zestawiłam może nieco zaskakująco ze spodniami dresowymi, w pewnym stopniu też dlatego, aby utrzymać główne elementy w szarej tonacji, "uzywając" koloru jedynie na ustach jak i na szpilkach. 




 









Szpilki - Stradivarius
Spodnie - Bershka 
T-shirt - Mohito
Naszyjnik - Lindex
Torebka - Mango 
Image and video hosting by TinyPic

30 komentarzy:

  1. szpilki są cudowne <3

    _______________
    a u mnie?
    to co lubimy - klasyka w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szpilki i naszyjnik - cudo! mega mi się spodobają :3
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szpilki mi tutaj nie pasują, ale za to spodnie i ta koszulka.. wyglądają jak kombinezon, mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta stylizacja, szczególnie bluzka :)

    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie i ten naszyjnik cudo! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. No kapitalnie cudna stylówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! W tych spodniach wyglądasz rewelacyjnie! Zazdroszczę figury :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam te spodnie i nie było mojego rozmiaru, wrr :<

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna stylizacja, cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mogę przestać patrzeć na Twoje włosy :) może to zabrzmi dziwnie ale razem z kolegą stwierdziliśmy, że trochę jesteśmy do siebie podobne wizualnie :P wiadomo, że zdjęcia nie oddają w całości naszego prawdziwego ja ale serio :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bomba! Uwielbiam dres w dobrym wydaniu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie!! Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten połysk mi się podoba, ale to spodnie skradły moje serce - bez dwóch zdań ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie! Szpilki są genialne ;)
    Jak zwykle świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz ! spodnie leżą idealnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się utrzymanie koloru na szpilkach i wzmocnienie go ustami... Rozświetlasz tym te szarości i na mnie robi to mega wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi dear! For me its a really cool outfit! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja, piękne szpilki i jak zwykle zazdroszczę figury :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Highly energetic blog, I liked that a lot. Will there be a
    part 2?

    OdpowiedzUsuń