Red details

Klasycznie i elegancko czyli mój typowy codzienny outfit. Czerń zawsze dobrze się spisuje, natomiast kolor dodatków to kolor jesieni, a więc idealnie wpisuje się w obecnie panującą aurę. Zakupu tej torebki zupełnie nie miałam w planach, weszłam do sklepu po zupełnie coś innego, wychodząc z niego zauważyłam ją z daleka, podeszłam- wzięłam i do kasy. Ot co, taki impuls! ;D

Świetne zdjęcia możecie podziwiać dzięki Dominikowi: AKYRM. Spisał się, prawda ? :P 








Fot. Dominik Mryka (AKYRM)

Botki - Mohito
Spodnie - Zara
Płaszcz - TUTAJ/HERE
PODOBNY PŁASZCZ ZNAJDZIECIE -> TU
Torebka - H&M


28 komentarzy:

  1. Jak zawsze cudowny zestaw :3 Masz cudowne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. botki są cudowne! <3
    chyba muszę na nie zerknąć w sklepie

    _____________________
    fashionblogger,styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, to była ekskluzywna kolekcja od Marty Żmudy-Trzebiatowskiej, więc już ich na pewno nie ma w sklepie.
      Buziaki! :)

      Usuń
  4. Love ur coat n that bag too!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te dodatki!!:) nadają charakteru i ożywiają stylizację! :) www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ta czerwień - ta kontrastująca czerwień!
    ona mi się podoba :)

    i fason butów!

    bo że Ty, to nawet nie ma sensu pisać - to już wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko pięknie wygląda ,pasuje ,fajny kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny look, niesamowicie elegancki, tak dosłownie od stóp do głowy mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny zestaw! Piękne czerwone dodatki! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała torba , płaszcz z Sheinside też prezentuje się świetnie
    kliknełam w link, czy mogłabyś u mnie w poście kliknąć w link do bluzki?

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny plaszcz i botki- chyba tez takie zakupie... fajnie, ze dodalas troche czerwieni, wszystko to wyglada naprawdę perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny płaszcz i podoba mi się, ze wybrałaś czerwone dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spisał się, fajne zdjęcia :) Świetna stylizacja :)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne połączenie ;-) świetne detale ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, połączyłaś to fenomenalnie. z outfitu bije klasa i szyk ! świetny kontrast. ślicznie Ci w czerni :)
    Obserwuję z przyjemnością i zapraszam do siebie;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie świetne połączenie! Pięknie wyglądasz ;)
    Genialna torebka :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam zestawienie czerni i borda

    OdpowiedzUsuń
  18. You have a great taste, congratulations. Your bas is amazing! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  19. całosc idea;na! uwielbiam czerwien a w połaczeniu z czernia kest mega:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  20. Bezbłędnie. Wyglądasz bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń