Biała koszula - ponadczasowa klasyka



Znowu Was "męczę" sesją wykonaną w domu. Na dworze jest dla mnie zbyt nieprzyjemnie i mam już dość ciepłego ubierania się. Drugim powodem jest brak czasu, sesja w pełni (że też mi się zachciało zmieniać uczelnię... Już mi się odbija :P). Na główny plan wysuwa się łóżko zrobione z palet, palety oszlifowane i pomalowane na biało, tak reszta pokoju, jestem bardzo zadowolona z tego rozwiązania.
Look klasyczny i elegancki. Białą koszulę każda kobieta powinna mieć w swojej szafie, ja posiadam dwie - w slim'ie oraz taką luźną (na zdjęciach), stylizowana na męską. Najwięcej "zamieszania" w outficie robią szpilki. Mimo, iż w czarnym kolorze, to frędzle je umiejętnie urozmaicają. 

Instagram



Szpilki (Heels) - DeeZee | Spodnie (Pants) - H&M | Koszula (Shirt) - Tutaj/Here | Zegarek - DanielWellington


18 komentarzy:

  1. białą koszulę każdy powinien być, zawsze modna i ponadczasowa :)
    co z tego, że mam już chyba z 5 a mogłabym kolejną kupić :)
    ps. super wyglądasz :*
    ________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Make-up

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNA! :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna stylizacja, naturalnie i pięknie:)
    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam dwie białe koszule, ale za wzorami. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam dwie białe koszule, ale za wzorami. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chudzinka <3 Wyglądasz pięknie. Buciki są cudowne. Chciałabym mieć większą stopę :( Nigdy nie ma mojego rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń
  7. gorge!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz bardzo kobieco i tak zmysłowo w tej koszuli i czerwonych ustach:)nie jeden chłopak zwariował by na Twoim punkcie;D

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne szpilki! :) Ślicznie wyglądasz w takiej klasycznej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia wyszły świetnie! Masz piękne

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, nie mam nic przeciwko sesjom domowym :) a ten makijaż strasznie Ci pasuje, ja w takim nie wyglądam korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie zdjęcia na tym łóżku możesz robić cały czas! Tło jest proste i się nie nudzi, nie to co na moim łóżku. A zestaw mega!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice watch and shoes :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetne miejsce na fotki, wykorzystuj je:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna klasyka! obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne szpilki i koszula, mega seksownie i kobieco! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Love this photo-shoot! Love the backdrop and the props! :)

    And you look great.. love those heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń