Jeans



Tym razem, niewielka, spontaniczna sesja w domu z moimi dwoma pociechami. W końcu zobaczycie je na jednym zdjęciu i przekonacie się, że naprawdę się różnią! :) Mój look bardzo klasyczny i zwyczajny - taki po prostu na co dzień. Szarość dominuje, co zresztą moi stali obserwatorzy już dawno zauważyli również we wcześniejszych licznych stylizacjach. Bardzo lubię te jeansy - za kolor i fason (nieco wyższy stan, slim, zwężane nogawki), ubolewam jedynie, że są na mnie trochę za krótkie, jak prawie każde spodnie. Ot co, właśnie Wam zdradziłam mój sekret. Długie nogi to atut, ale dobre spodnie znaleźć to niestety dla mnie nie lada wyzwanie
i często występuję w za krótkich, co zresztą czasem wychodzi nawet na plus (zabawa długością) :P.






Szpilki (Heels) - DeeZee | Jeans - Tutaj/Here | Bluzka (Body) - Tutaj/Here

24 komentarze:

  1. Jejku te kotki są przepiękne :) Wyglądasz cudnie, spodnie są naprawę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sesyjka! :)
    A te kotki wprost idealnie pasują do pomieszczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem nieco krótsza nogawka spodni zawsze jeszcze nogę dodatkowo optycznie wydłuża - dlatego zazdroszczę długonogim dziewczynom, bo one nie mają z tym problemu ;P
    na mnie każde niemal portki są za długie, więc musiałabym sama je skracać - niestety mało która krawcowa skracając spodnie potrafi zrobić potem na nich takie same szwy, stąd też często dopóki idealnej długości portek nie znajdę, to żadnych nie biorę, bo efekt po przeróbce już kilka razy mnie nie zadowolił ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej udostepniłam twój post ze stylizacja na blogu : http://moda-na-obcasach.blogspot.com/ . swietna stylizacja na obcasach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie

    zapraszam do mnie na nową notkę pisze o kolorach które będą modne w nadchodzącym sezonie wiosna - lato
    http://eskucinska.tumblr.com/post/137873252435/modne-barwy-na-wiosna-lato-2016

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz. Ładne zdjęcia. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, cudnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie kotki, świetne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne szpilki no i dwa słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja natomiast mam odwrotnie, bo wszystkie spodnie są dla mnie za długie haha :D
    A co do looku do bardzo śliczny kolor szpilek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kociaki są prze kochane<3 a Ty wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czego byś na siebie nie założyła i tak będziesz wyglądała nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny strój dnia. A te kotki twoje , słodziaki :)

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. o moj kocur , mam identycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny zestaw, genialnie dobrane :) lubię taką kolorystykę, będę tu zaglądać :)

    zapraszam do siebie http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. cudnie! też mam te szpile, ekstra są.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jest ta domowa sesja. Spodnie leżą idealnie, w ogóle nie zwróciłabym uwagi na to, że za krótkie.
    Koty cudne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zauroczyłam się kotkami :D Fajna, prosta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale z nich slodziaki:) Ty wyglądasz pięknie,szpilki cudne i ten jeans! Ostatnio tez pokochałam szarość:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja :) a koty słodziaki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeans and heels.. always love the combination! :)

    Looking gorgeous and casually relaxed! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń