Skóra, futro i koronka w jednej stylizacji?



Skóra, futro i koronka w jednej stylizacji? No własnie, dla mnie? Jak najbardziej, o ile wszystko współgra kolorystycznie. W mojej stylizacji wszystko kręci się wokół czerni (jedyny jaśniejszy punkt stanowi futrzana kamizelka), a więc zdecydowanie look w moim stylu - dzieje się w fakturach, nie dzieje się w kolorach, proste. 

Zmieniając temat outfitu, zdarzyły Wam się drogie koleżanki po fachu jakieś zabawne sytuacje w ramach sesji na bloga? Na pewno! Pomijając już standardy, gdy jakiś przechodzień zamienia się widza, robi mi również zdjęcia lub chce sobie je zrobić ze mną, nagrywa potajemnie lub przeprowadza wywiad kim jestem - tym razem nagle w kadrze nie wiadomo skąd pojawili się przebierańcy, cyknęli ze mną fotę, po czym uciekli dalej. Hmm, cokolwiek to było (nie zdążyłam nawet zapytać z jakiej to okazji te przebrania), było zabawne, no a zdjęcie możecie podziwiać w dzisiejszym poście :).

Instagram









Botki (Overknees boots) - Zalando | Kamizelka (Fur Vest) - Bershka | Kurtka (Jacket) - Tally Weijl | Spódniczka (Skirt) - Stradivarius | Torebka (Bag) - Ecco 


15 komentarzy:

  1. Gorgeous girl!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kamizelka, strasznie mi się podoba. Cała stylizacja jest bajeczna uwielbiam taki styl :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękny zestaw, a kamizelka jest genialna, idealna do wiosennej stylizacji:)
    www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódniczka i buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kamizelka jak i cały outfit *-* Kozaki są cuuudne :3

    Pozdrawiam, Ilonciaaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjnie to razem wygląda!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. to połączenie to prawdziwe mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz a ta koronka dodaje tylko pikanterii :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobne kozaki i uwielbiam je :)
    Świetna stylizacja- kamizelka ma fajna długość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja wszystko mi się tutaj podoba ;)

    vixen fashion blog

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie ciagle ktos zaczepia gdy robie fotki :P to nawet nie jest zabawne jak starszy pan mówi 'ja też poprosze zdjęcie' czy coś w tym stylu.

    śliczny look:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka fajnie wygląda... przynajmniej takie wrażenie sprawia :) bo trochę ginie w tej pięknej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Girl, you look gorgeous in those OTK boots! :)

    Very glam! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś tak piękna i elegancka, że trudno wyjść z podziwu ! ! Nie dziwne , że ludzie chcieli mieć z Toba zdjęcie, wyglądasz jak Bogini.

    OdpowiedzUsuń