Prowadziłam warsztaty! czyli Fashionmania 2016 i niezwykłe pokazy mody!



16 kwietnia miałam okazję uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu, jakim jest FASHIONMANIA w Gliwicach. Od razu pragnę zaznaczyć, że post nie jest w żaden sposób sponsorowany i powstał z mojej wielkiej chęci pokazania i przybliżenia eventu, zorganizowanego na naprawdę wysokim poziomie. Tym bardziej chętnie piszę go teraz, po obecności na Fashion Week'u, po którym jednak pozostał malutki niesmak co do samej kwestii przygotowania i organizacji (o tym wkrótce).
Pomysłodawczynią i organizatorką jest Gosia Hatalska, niezwykle sympatyczna i pełna energii osoba! Reżyserią pokazów zajęła się Stefania Lazar. Na wybiegu mogliśmy podziwiać kolekcje od: Lidia Kalita, Weronika Lipka, Furelle, Mia Stilo oraz pokaz Whiteroom włoskich marek. Jednak to nie wszystko, była także część artystyczna, czyli: Marcin Urzędowski, show skrzypcowe Magdaleny Szymańskiej, pokaz tańca współczesnego i koncert Victorii Amell, galę natomiast poprowadziła Aleksandra Mikołajczyk. Warto również dodać, że Fashionmania obejmowała także targi modowe, podczas których można było zakupić ubrania czy akcesoria zarówno lokalnych butików, jak i projektantów. Jako, że miałam okazję brać udział w pierwszej edycji, która wówczas nosiła nazwę "Szafomania" śmiało mogę przyznać, że był to ogromny krok w przód. Jeśli tylko będziecie mieli możliwość, to nie przegapcie kolejnej edycji! Fanpage wydarzenia możecie śledzić TUTAJ.















Jaka była moja rola? Otóż prowadziłam warsztaty pod tytułem "Czy moda jest wyzwaniem XXIw?", bardzo dziękuję za zaproszenie i możliwość bycia częścią wydarzenia. Przyznaję, że zjadł mnie stres, choć już wcześniej występowałam na scenie, to jednak taka forma (gdzie ludzie są o wiele bliżej i szybciej o interakcje) jak się okazało, była dla mnie bardziej stresująca. Mam zatem nadzieję, że będę mogła być może podjąc wyzwanie i w przyszłej edycji :p. Jak to mówią "pierwsze koty za płoty"!




12 komentarzy:

  1. Genialne zdjęcia! Takie wystąpienie to spore wyzwanie, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość z nas zestresowałaby się na Twoim miejscu, więc naprawdę nie ma się czym przejmować, to normalne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome post!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Widać, że było to świetne wydarzenie :) No i gratuluję możliwości prowadzenia warsztatów! Jestem ciekawa o czym mówiłaś, może opowiesz coś na ten temat... :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Wielkie gratulacje! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa!

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wydarzenie - Gratulacje !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! To na pewno była dla Ciebie świetna przygoda! :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome post!www.graziasustralia.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Następnym razem będzie już tylko łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń