Różowy akcent w zimowe dni



Wciąż jeszcze wszędzie leży śnieg, a więc i zdjęcia jeszcze zimowe. Bardzo by się chciało wskoczyć już w wiosenne ubrania, ale nie ma zmiłuj... Parka, którą mam na sobie w dzisiejszym poście jest hitem i nie ukrywajmy, to ona robi całą robotę :). Zakochałam się w niej od razu, a na dodatek jaka cieplutka! Spodnie również uwielbiam, choc bardziej preferuje woskowane, to lateksowe lub skórzane również są u mnie wysoko :). 





Kurtka (Jacket) - goodlookin.pl | Buty (Shoes) - deezee | Spodnie (Pants) - bershka | Czapka (Cap) - modimo.pl


9 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz:) piękną masz parkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniala stylizacja, kurtka jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. that jacket is woooow, and sound soooooo warm

    http://7-sevendays.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta kurtka ! :) Świetnie wyglądasz w pudrowym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ta kurtka! Cała stylizacja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci pasuje ten kolor! <3 Ja osobiście nie przepadam za kurtkami z futerkiem na kapturze, bo mam suche kręcone włosy i tak potwornie mi się od sztucznych futerek elektryzują :D mam parkę z regatty - z super ciepłym wypełnieniem ale bez futra i też mi sie dobrze spisuje i modnie wygląda. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń