Trend alert! Panterka



Tego trendu nie trzeba już nikomu chyba przedstawiać, pewnie zagościł na wybiegach, sklepowych półkach, a w konsekwencji na ulicach. Jeszcze kilka miesięcy temu szokował, dziś jest standardowym elementem stylizacji. Ja najbardziej lubię go łączyć z bielą i czernią - i to właśnie z nią jest dzisiejsza stylizacja. Bluzka w panterkę, a raczej idealnie leżące panterkowe body udało mi się znaleźć na na-kd.com -wklejam bezpośredni link, a jeśli chciałybyście skorzystać z mojej zniżki na ten produkt lub inny dowolny na tej stronie, to użyjcie kodu "pivoniax20". Uprawnia on do 20% rabatu. 



Body / Bluzka w panterkę - na-kd.pl (20% na kod: pivoniax20) | Spodnie - olavogaa | Workery - deezee | Torebka Calvin Klein - About You 


11 komentarzy:

  1. No nie.... Ty masz taką sylwetkę, że nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz kwitnąco! Do twarzy Ci w panterce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna panterka, bardzo seksowna!
    Pozdrawiam serdecznie, zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie wyglądasz 😍
    Do twarzy ci w tej bluzeczce,ja również mam bluzkę w panterke ale wyglądam w niej i czuje się trochę źle ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie panterka jest teraz MUSTHAVE, widzę ją w torebkach, portfelach damskich i ciuchach. ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Panterka jest trendy dzisiaj, słodka i dojrzała :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie na TAK. Szczególnie w połączeniu z innymi dodatkami i ciuchami, jak Twoje spodnie ;)
    ps. polecam ten wpis i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia, wyglądasz fantastycznie. Dodatkowo masz niesamowitą sylwetkę <3 Wszystko z pewnością na Tobie wygląda wspaniale. Kochana pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sylwetka i świetna sesja.

    OdpowiedzUsuń