Kultowe LEVIS 501



Kto nie słyszał o kultowych jeansach LEVIS 501, ich historia sięga prawie 146 lat wstecz! Można o nich nawet obejrzeć film dokumentalny, w których pokazano jak zmieniało się ich przeznaczenie - od gorączki złota i robotników, noszących ich podczas ciężkiej pracy przez bunt młodzieży w latach 70 i 80, po początki w Hollywood i popularyzacje ich wśród ikon stylu, trendsetterów czy projektantów mody. Przez ten czas powstały różne wersje 501, w dzisiejszym poście pokazuje wam je w krótkiej wersji. 

Są idealne na lato, a szczególnie na wszelkiego rodzaju festiwale, a sezon dopiero przed nami! W zeszłym roku wykorzystałam je w stylizacji na Live Festival (kiedyś Coca-cola) w zestawieniu z ciężkimi czarnymi botkami i lekką koszulą. Tym razem pojawiają się w towarzystwie klasycznego, prostego golfu, wiecie jak bardzo je uwielbiam... :) Takie spodenki znalazłam na na-kd.com, a jakby coś Wam wpadło w oko, to możecie skorzystać z mojej jeszcze aktywnej zniżki -15% na kod: pivoniax15







Sesja zdjęciowa odbyła się w katowickiej wrotkarni, świetne miejsce i fajna alternatywa na ciekawe spędzenie wolnego czasu! PS. Jazda na wrotkach wcale nie taka prosta!:)  



 Spodenki jeansowe - LEVIS (na-kd.com) | Golf - na-kd.com (-15% na wszystko na kod: pivoniax15)

Zdjęcia: Łukasz Struzik Fotografia

2 komentarze:

  1. Świetne są te zdjęcia! Myślałam,że to z jakiegoś serialu, filmu...! :) Super.

    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz <3
    Pozdrawiam Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz 😍
    Sesja wyszła super😍
    Pierwsze zdjęcie -sztos❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń