Pink coat



Ja chce wiosneee :( denerwuje mnie te ograniczenie co do stylizacji. Dziś przedstawiam Wam mój różowy płaszczyk. Jego historia wygląda tak, że kiedyś doszłam do wniosku, że na naszych ulicach jest zbyt ponuro. Koniec :D
Myślę, że tzw "pazura" tej stylizacji dodają botki i choć przejście się w nich po śniegu było nie lada wyzwaniem, to warto! Świetnie prezentują się na nodze. Wysokie, ale bardzo wygodne. Możecie je nabyć na DRESSLILY.COM 












boots - DRESSLILY.COM
coat - n/n
blouse - bershka



43 komentarze:

  1. pięknie się prezentujesz, róż to Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, pasuje ci ten różowy płaszczyk, a botki cudowne. ;* ;)
    Masz rację na naszych ulicach jest zbyt ponuro, bo mało kto ma odwagę postawić na mocniejszy kolor w takim okresie, a szkoda. ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna stylizacja:) Ja mam płaszczyki raczej w stonowanych kolorach i chyba muszę to przełamać, chociażby takim cudownym różowym płaszczykiem, jaki Ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny płaszczyk i buty widzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz przepięknie ! Bardzo mi się podoba :)
    Z przyjemnością obserwuję

    Może masz ochotę zobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog :)?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne botki :) choć na tak dużym obcasie bym długo nie wytrzymała ;) jestem raczej miłośniczką balerinek :D
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. da sie w tych butach chodzic? sa mega:) a plaszczyk cudny:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszczyk jest cudny! chętnie bym sobie kupiła taki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę wiosnę :( znakomicie ożywiłaś tą czerń ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. duży plus za całokształt, wszystko ze sobą ładnie współgra:)
    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny płaszcz, świetnie Ci w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie! to mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. I absolutnie podzielam Twoje zdanie kochana, takich kolorków jest zdecydowanie za mało na naszych ponurych ulicach, aż miło popatrzeć na taki kolorek płaszczyka! Absolutnie wyróżnia się na tle innych, kolor i fason- cudo!! :) Na pewno oglądnęłabym się za Tobą z zazdrosnym wzrokiem na ulicy ;) hehe Przepięknie w nim wyglądasz, aż miło oko nacieszyć :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny płaszczyk i naprawdę jesteś odważna co to tych butów w taką pogodę
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz pięknie ;D
    buty są cudowne ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Ci w takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia, styl, a przede wszystkim... Ty!
    Wspaniale. Jesteś niewyobrażalnie piękna!

    Obserwuję i liczę na to samo :)
    http://juliaajuliaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś przepiękna! <3
    ...na moim profilu pytałaś o wspólną obserwację, ja już Twoja kolej
    http://become-need-you-here.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja naprawdę super! Płaszcz i buty wymiatają :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba

    Może wspólna obserwacja? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja ;) i masz śliczne włosy *o*
    obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. zakochałam się!
    lubię na fb i zapraszam do mnie :) https://www.facebook.com/caamy.j
    caamy-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ua, wyglądasz zniewalająco :) Buty pozamiatały :) Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. płaszczyk jest piękny a buty jeszcze bardziej! :* pewnie, że obserwujemy, ja już i czekam na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz, buty rzeczywiście trochę ekstremalne na taki śnieg ale wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jeju.. jakie piękne buty ♥
    cała stylizacja jest so amazing ♥
    dreamsitsme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny ten płaszczyk, właścicielka też i to bardzo ;) Oczywiście zagłosuję w plebiscycie;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://my-books-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pytałaś się o wspólną obserwację ?
    Ja już i czekam na rewanż :)
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Też kiedyś miałam takie podejście, żeby rozweselać ulicę kolorem, ostatnio jednak lepiej czuję się w stonowanych kolorach ;) Za to Ty wyglądasz cudownie w tym różowym płaszczyku, no i masz świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja a zwłaszcza buty ! ;)
    Ja już obserwuję i czekam na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również obserwuję :) mam nadzieję, że będziemy często do siebie wpadać! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja już dodałam do obserwowanych piękna dziewczyno ! :)
    Dziękuję za komentarz u mnie :*

    Do przeczytania mam nadzieję :)

    umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna kolorystyka!! Płaszcz jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny płaszczyk ♥
    Ale jeszcze piękniejsze rurki ;33
    Obserwujemy?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Superowy ten płaszczyk! No pewnie, trzeba trochę dodać koloru tej szarej lub obecnie białej rzeczywistości! :D

    Buziaki!
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń