Pikowana sukienka / Quilted dress



Dziś chciałabym Wam przedstawić mojego pieszczocha i nową sukieneczkę oraz poprosić o głosy. Pieszczoch ma na imię Staś i jest kotem brytyjskim- straaaszny z niego leniwiec! :P
Natomiast tą piękną sukieneczkę ze zdjęć możecie dostać na SUKIENKOWO.COM ! Ja jestem zachwycona, ma piękny kolor ecru, dobry gatunek i jest cudnie rozkloszowana. Skomponowałam ją ze złotą biżuterią i białymi szpileczkami. Choć jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, mam nadzieję, że spodoba Wam się moja stylizacja, ja i Staś! :)

















  
Naszyjnik - H&M
Szpilki - Bershka
Sukienka - SUKIENKOWO.COM




Wspominałam o głosach. Kochani, biorę udział w konkursie na zimową miss woj. Śląskiego. Piękna nie jestem, ale dostać wasze uznanie i przy okazji ewentualnie coś wygrać byłoby miło, dlatego proszę Was o głosy. :) Dla Was to tylko chwilka, a mi bardzo pomoże. :)

Można oddawać 5 GŁOSÓW (jeden po drugim) CODZIENNIE!! :) 







60 komentarzy:

  1. Cudowna sukienka ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicza sukienka, kobieca i bardzo stylowa :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest przepiękna, idealnie do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyszłaś na zdjęciach ;-)
    masz piękne włosy, z przyjemnością na Ciebie zagłosuję ;-))
    sukienka urocza, a kotek słodziakk :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję zarówno za ciepłe słowa jak i za zagłosowanie! :)
      Buziaki!! :)

      Usuń
  5. piękna sukienka, piękna TY, piękny kicius:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna sukienka :)
    I oczywiście ty piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne *-* Sukienka i buty sa przesliczne , a kotek jest slodziutki ;*
    Pozdrawiam , Ilona
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, stylizacja z wyczuciem smaku ! Pozdrawiam, chochoute.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukieneczka przepiękna ! :) Pasuje do ciebie idealnie :) Ubrania tego materiału bardzo dobrze się nosi, bo mam bluzę coś alaa Twoja sukieneczka :) Kociak słodki :) pozdrawiam i zapraszam na nowy post u mnie :) Przeróbka bluzeczki -YSL ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne zdjęcia :) Śliczna jesteś :)

    Zapraszam do siebie -----> http://sialalala96.blogspot.com/
    Proszę o poklikanie w linki i banery :) Może wzajemna obserwacja ? :)
    Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka cudowna ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. "piękna nie jestem" - przestań z tą skromnością! ;)
    Sukienka jest super, a zazdroszczę Ci najbardziej kotka :3, zawsze chciałam takiego mieć.
    niuntis.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś śliczna i przepiękne zdjęcia. Powodzonka w konkursie, oddałam głosiki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. OOOO piękna sukienka <3 Ślicznie wyglądasz :)
    http://dance-is-our-love.blogspot.com/ <3
    Pozdrawiamy
    SONYEO

    OdpowiedzUsuń
  16. cudnie wyglądasz♥

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna sukienka, a kotek prześliczny! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz, cudna kremowa sukienka, robi wrażenie;)
    Oraz urzekł mnie Twój cudowny kot;)

    Obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz prześlicznie, a sukienka jest boska. ;) <3

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz prześlicznie, a sukienka jest boska. ;) <3

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale słodki Kot a sukienka przepiękna :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna jest ta sukienka!:) Ty i kotek oboje przesłodcy!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownego masz kotka!
    I sukienka śliczna :)

    fullofwonderrr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jaka jesteś piękna :) obserwuję :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wygladasz sukienka jest boska :) !

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sukienka :) Od tej pory marzę o identycznej ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna sukienka cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cute dress!
    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Zagłosowałam !!!
    Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja już obserwuje, teraz ty :)
    jowi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja już obserwuje Twoja kolej. :)

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna jest ta sukienka, wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ohhh jakie piękne zdjęcia *,*
    obserwacja za obserwację? Ty zacznij, a ja natychmiast się odwdzięczę ;)
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna sukienka, piękne buty, piękny kociak, piękna Ty <3

    OdpowiedzUsuń
  35. jejku cudownie wyglądasz w tej sukience <3
    ok, możemy obserwować, ja juz obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna sukienka! Taka lekka i dziewczęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. O mamo! Jaka Ty ślicznaaaa!:O Pięknie wyglądasz w tej sukience :)) Kiciuś jest przesłodki♥
    Oddałam 5 głosów;D!

    Kochana mogłabym prosić Cię o poklikanie w linki pod moim postem o Sheinside?;> Próbuję nawiązać z nimi współpracę i bardzo mi na tym zależy... :)) Z góry dziękuję;***

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie wyglądasz. Masz genialne włosy, cudowna figurę i przepięknego kotka. <3

    Pozdrawiam. :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. i pytałaś o wzajemną obserwację, więc ja już zaobserwowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. o mój boże, jesteś piękna!

    Hej, zaczynam blogowanie od nowa! Chciałabym odzyskać starych czytelników i obserwatorów. Zapraszam! http://jaykenjay.blogspot.com/.
    Przepraszam za spam, love u <3
    follow za follow?

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale śliczna sukienka i buty :3.Zdjęcie z kotkiem najlepsze *.*
    ✿Zapraszam do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿
    Będzie mi baaardzo miło! <33

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna jesteś naprawdę !!!! wygrasz na 100% :)
    z wielką chęcią dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz naprawdę nietypową urodę ! ślicznie wyglądasz w tej sukience, a brytyjczyka masz boskiego :)

    strawberryjuly.blogspot.com- zachęcam do odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie w tej sukience :-)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. sukienka jak i buty genialne :) nawet kot idealnie pasuje Ci do stylizacji ^^
    ogólnie śliczna jestes :)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Sukienka jest przecudna, wyglądasz obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale ty jesteś mega fotogeniczna *-*
    Kotek śliczny, sukienka i buty idealne.
    Głos oczywiście oddany :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie wyglądasz :-) Piękna sukienka
    Kotek jest uroczy *_*
    W wolnej chwili zapraszam...

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz przekochanego kotka! Ja też chcę takiego:)
    Co do sukienki, jest niesamowita :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Jejuuuuuuś! Jaka ty jesteś śliczna! A ta sukienka, jak i kotek, tylko dodaje ci uroku :) xx

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna jesteś :) dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Sukienka genialna, ty piekna , a stas przesliczny :)
    http://marzenajaworska181.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  53. Jesteś przepiękna!!! Kotek też cudny;)
    Właśnie zastanawiałam się nad tą sukienką, ale patrząc na Ciebie właśnie klikam 'dodaj do koszyka'.
    Powtórze się ale wyglądasz jak MISS ŚWIATA a nie tam województwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Sukienkę naprawdę warto kupić! Ostatnio ekspedientki w Zarze się nią zachwycały :))
    Dziękuję za komplementy- bardzo mi miło :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń