White Leather



Na szczęście dzięki temperaturze można robić jeszcze takie stylizacje, choć szczerze mówiąc najchętniej wskoczyłabym już w jakąś sukieneczkę! Letnie ciuszki lubię najbardziej, ohh chciałoby się mieszkać w jakimś ciepłym kraju. <3 Zakup tej o to skóry w kolorze białym był zupełnym przypadkiem, ale jestem z niego bardzo zadowolona, prezentuje się naprawdę dobrze. Torebki natomiast szukałam. Wskazówki były takie: kolor jasny, model klasyczny, ale zarazem elegancki i szykowny. No i mam! Rozważałam jeszcze pomiędzy torebeczką z Mango, jednak ta z Bershki bardziej przypadła mi do gustu. :)
Kapelusiki to moja nowa miłość, ale to już zdążyliście zauważyć. :P












Spodnie - Pull&Bear
Sweterek - H&M
Ramoneska - Bershka
Buty - N/N
Torebka - Bershka
Kapelusz - Reserved 




58 komentarzy:

  1. fajnie wygladasz !!

    świetna ta ramoneska :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, super wyglądasz! Szczególnie ta kurtka do Ciebie pasuje!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podobają Twoje spodnie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, pytałaś czy obserwujemy. :)
    ja już!

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kurteczka i torebka ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Fajna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie wyglądasz, mega do twarzy Ci w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super look c:
    świetne zdjęcia ;)

    http://our-place-is-here.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie Ci pasuje ten zestaw, wyglądasz subtelnie i delikatnie. Świetne połączenie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Jestem bardzo na tak. Ten kroj jeansow idealnie podkresla twoje dlugie nogi.

    Www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja *.*
    Masz piękne, długie i szczupłe nogi, a te jeansy właśnie ci je podkreślają :)
    http://addiction-and-friendship.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, wyglądasz ślicznie :) Dodałam do obserwowanych ;) stay-charming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szalenie podoba mi się ta stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się Twojej stylizacji dosłownie WSZYSTKO!:) <33

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się połączenie spodni z tymi butami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooooo tak, podzielam zdanie, chcemy lata! :) Zdecydowanie jestem osobą ciepłolubną i uwielbiam letnie ciuszki, zwiewne sukieneczki, tak jak Ty :) A coż... trzeba się cieszyć, że pogoda jest w miarę fajna, więc jeszcze można pokombinować z zestawami i sesją na dworze :) Uwielbiam Cię w jasnych kolorkach, pasują do Twojej dziewczęcej i subtelnej urody :) Ta biała skóra to rzeczywiście świetny zakup, a kapelusik to wisienka na torcie- super :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. torebka idealna!
    super pasuje do kapelusika :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne fotki <3 jesteś mega ładna osóbką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wooow! genialna;D świetnie się ubierasz i jesteś piękna! na pewno tu nie raz jeszcze zajrze;D
    Zapraszam do nas na www.ddoubles.tk
    obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  21. RAMONESKA I TOREBKA BARDZO MI SIĘ PODOBA :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to wszystko razem wygląda! mam takie pytanie btw. Jak ty to robisz, że twoje włosy mają tyle objętości? To naturalne u ciebie czy stosujesz jakieś produkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Moje włosy niestety nie są w tak dobrym stanie jak wyglądają na zdjęciach :( a objętości dodaje im poprzez lekkie tapirowanie :)

      Usuń
  23. świetny outfit !
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna stylizacja. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna stylizacja ale prawde mówiąc zawsze jak tu wchodzę nie mogę oderwać wzroku od Twojej twarzy masz bardzo nietypową urodę ! :) wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  26. nie wiedziałam, że kiedykolwiek spodoba mi się biała skóra! Na Tobie wygląda wręcz obłędnie ;)
    Modeleczka ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz torebeczka super :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja , masz prześliczne włosy :)
    alicji-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniale wyglądasz;) wszystko świetnie się ze sobą łączy!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. aj i ja mam chęć zakładać już letnie sukienki,ale musimy z tym poczekać;/ Piękny kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  31. ładne zdjęcia ;) zimnoo ;p
    obserwuje ;3
    myeachother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję za obserwacje :)

    ja również już obserwuję :)

    www.DDOUBLES.tk

    buzuaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz! :)
    Ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz, cudowna kurteczka!!
    Z chęcią obserwuję :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Pogoda nas rozpieszcza tej zimy, piękny zestaw, a torebka podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie wyglądasz, cudna stylizacja :*
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna stylówka! :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ?(proszę o odpowiedź u mnie)
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz ;3
    Genialny kapelusz <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne zdjęcia! Stylizacjia i fotograf idealni

    Obserwujemy? Możesz zacząć ;)

    olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja ❤️
    Na wysokim poziomie. Każdy detal pasuje idealnie.
    Kolory i fason są niesamowite, tworząc piękną całość.
    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  41. love your outfit!
    www.bebagottel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. jejku jak my Ci zazdrościmy urody i takich pięknych włosów! ;)
    jak zwykle wyglądasz bosko!
    idealny look! wszystko perfekcyjnie do siebie pasuje...no i Ty...śliczna!!!
    buziaki!!!!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  43. wyglądasz delikatnie i uroczo. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Te spodnie rewelacyjnie leżą :) Dawno je kupowałaś ??:)

    umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno, ale pojawiają się praktycznie w każdym sezonie w Pull&Bear :)

      Usuń
  45. świetny look, w torebce się zakochałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna stylizacja!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Great blog ! awesome look ! I love totally your style here, pretty cool, lovely and chic , nice leather jacket and boots ! so cute ♥
    Sandy

    http://babysandyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń