Styles of 2013 -summary




Postanowiłam zrobić małe podsumowanie roku 2013.
Rok 2013 był rokiem, w którym dopiero założyłam bloga. W Maju pojawiły się pierwsze posty, choć tak naprawdę życie w bloga tknęłam dopiero w październiku. Wcześniej pojawiał się średnio jeden czy dwa wpisy na miesiąc, teraz udostępniam je w miarę regularnie. To wciąga. Chociaż powiem szczerze, że czasem się nie chce tego wszystkiego ogarniać, a początki są trudne, jeśli nie ma się parcia na szkło i ma się inne obowiązki poza tym.
Dziękuję wam za te wszystkie miłe komentarze, które są naprawdę ogromną motywacją! Ciesze się, że podoba wam się moje spojrzenie na modę. Dziękuję również za konstruktywną krytykę, choć szczerze mówiąc naliczyłam się ich tylko 2! :)

Dziś:
Ilość wyświetleń: 23 629
Ilość obserwatorów: 260
Ilość fanów na fb: 315
Ilość fanów google+: 328
Ilość fanów na lookbook: 314

Które stylizacje przypadły wam najbardziej do gustu? :)
1. Link do POSTU
3. Link do POSTU
4. Link do POSTU
6. Link do POSTU
9. Link do POSTU
10. Link do POSTU
11. Link do POSTU
13. Link do POSTU
14. Link do POSTU
15. Link do POSTU
17. Link do POSTU
19. Link do POSTU
21. Link do POSTU




32 komentarze:

  1. Exstra podsumowanie! Slicznie wyglądałaś przez ten rok ;)

    Zapraszam na konkurs ♥
    http://niikablog.blogspot.com/2014/01/wygraj-post-promocyjny-na-2-blogach.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje!
    Najbardziej podoba mi się 6, 14, 16 i 19 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje są świetne :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona Twoją figurą i włosami

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz świetny gust *ͺ* wszystko tak dobrane i dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No gratulacje, w tak krótkim czasie osiągnąć tak wiele. Obserwuję Cię już długi czas i myślę, że w pełni zasłużyłaś :) Uwielbiam Twoje kombinacje i szczerze powiedziawszy trudno byłoby mi podjąć decyzję, która z nich była najlepsza :) Czkeamy na kolejne posty kochana :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super podsumowanie :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like your style, especially your tartan scarf :) I think that I will be a regular visitor to your blog :)
    Eguono
    stylerenewal.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle pięknych stylizacji, że aż ciężko jest zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejka, wszystkie Twoje zestawy bardzo mi się podobają ;-) masz genialną figurę ii idealne nogi! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku masz idealną figurę i włosy, jestem pewna że odniesiesz sukces jako bloogerka

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :) i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie piękne stylizacje! masz boską figurę :)

    pozdrawiam i obserwuję :)
    http://felicitousdress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jasne, ż eobserwujemy! :) ja już :)
    twoje stylizacje są mega sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://taughtmelove.blogspot.com/ już zaobserwowałam, teraz Ty :D świetne stroje!

    OdpowiedzUsuń
  16. boże jaką ty masz wspaniałą figurę, zazdroszczę Ci jej cholernie, ogólnie podoba mi się twój styl i uroda, zachwycasz! :)

    zapraszam do mnie
    http://judieslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie te stylizacje ! aż mam pilną porzebę pójścia na zakupy :D
    Proponowałaś wspólną obserwację, jestem za ;)
    już obserwuję :)

    http://our-place-is-here.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ju ż obserwuję teraz czekam na rewanż :)
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. każda Twoja stylizacja jest świetna , cięzko mi wybrać tę najlepszą, poza tym jesteś bardzo ładna:*)) pozdrawiam:*))

    OdpowiedzUsuń
  20. Love all your outfit!
    super cool and pretty :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne stylizacje! Najbardziej podoba mi się 8 ! :) Może obserwujemy? :* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kocham wszystkie Twoje stylizacje ;)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow jaką Ty masz figurę! :) zazdroszczę :)
    Pozdrawiam i w w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakaś Ty śliczna :)

    Dziękuję za komentarz u mnie, oczywiście, że dodaję do obserwowanych, bo naprawdę ładne masz stylizacje i w sumie mam bardzo podobny gust do Ciebie, więc miło się będzie oglądać :)

    http://umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję statystyk ;)
    Wszystkie stylizacje piękne ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Gorgeous outfits !
    You are so pretty x

    mypuregoldbaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej przypadla mi do gustu stylizacja nr 6 i 9 pozdrawiam
    http://marzenajaworska181.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń