Wroclove



Z okazji 2 letniej rocznicy mój ukochany mężczyzna zabrał mnie do Wrocławia na weekend, stąd dzisiejszy post przedstawia zarówno mnie, jak i uroki tego miasta. Wrażenia? 3 lata temu poznałam Wrocław od innej strony- głównie nocą, od strony klubów. :) Tym razem głównie za dnia. W obu przypadkach wypad wspominam świetnie i z pewnością jeszcze nieraz tam wrócę!






Czapka - ulter
Szalik - h&m
Kurtka - Bershka
-podobna do kupienia tutaj: http://allani.pl/wyszukaj/kurtki
Spodnie - Bershka
Buty - Mohito

17 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia ;) i cudowny prezent na rocznice ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna stylizacja i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądałaś :)Bardzo lubię Wrocław!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak Wrocław jest piękny, mieszkam niedaleko, więc bywam tam dosyć często :) Most Tumski oraz Hala Stulecia i pergola są wspaniałe :) Czapuche masz czadową :) I oby więcej takich 2 lat :) Gorąco Cię pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się . Wrocław ma coś w sobie ;) ! u mnie nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsce! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne miejsce :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ty jesteś śliczna. Przypominasz mi jakąś modelkę + zazdroszczę nóg !

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz! Czapa jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. We Wrocławiu byłam dawno temu ale na szybcika więc niestety nie znam miasta. Ale mam nadzieję, że kiedyś to nadrobię :)
    Cieszę się, że miło spędziliście czas.
    A ty kochana taka śliczna, że nie sposób się napatrzeć :*

    OdpowiedzUsuń