Baby blue



Tym razem klasyka- ah, uwielbiam takie zestawy i uwielbiam taką pogodę! Gdy zobaczyłam nową kolekcję stradivarius'a, to w szpileczkach zakochałam się od razu! Cudny kolorek "baby blue" zawładnął moim sercem :) Natomiast z nowej kolekcji mohito, w oko wpadła mi błękitna koszula, delikatnie przełamana białym kołnierzykiem i wstążeczką.


 


 



 

 
 
 
 
Spodnie - zara
Koszula - mohito
Szpilki - stradivarius
podobne do kupienia tutaj: http://allani.pl/wyszukaj/buty
torebka - domodi 



39 komentarzy:

  1. bardzo elegancko i kobieco <3 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw :D
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz!
    Faktycznie, szpilki boskie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz naprawde uroczo :) sliczna kobietka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz ! < 3 Masz cudowną figurę : )
    Poklikasz w banery ? Odwdzięczę się !
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Jakie masz śliczne włosy ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. buciki są na prawdę śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie. ;)

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie! Elegancko i z klasą, cudnie :)
    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasycznie, elegancko i kobieco :) świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. własnie dziś widziałam te butki w str.sa fajne-wygodne?:)
    całość bardzo mi się podoba:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że będzie gorzej, ale są całkiem wygodne, nie jest źle :)

      Usuń
  12. Śliczne butki, też się nad nimi zastanawiam. Całość bardzo klasyczna, 100% w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz. Super fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wygądasz :) taaaaaaka zgrabna :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic dodać, nic ująć. Piękna niewiasta w pięknym Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne - dziewczęco i z klasą! :) Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja, koszula cudna ;) choć osobiście nie jestem fanką takich mocno dziewczęcych stylizacji i ten delikatny urok przełamałabym ciężkimi, czarnymi Litami ;)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny zestaw, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasyka w najlepszym wydaniu, a buty mnie zachwyciły. Zapraszam do siebie i obserwowania http://pinupcandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś niesamowita w tym co robisz.
    Bardzo zachwycają mnie Twoje stylizacje. Idealnie, w każdym calu <3

    Świetne połączenie, kolory i fason.
    Buziaki BAMBI :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Błekity zawładnęły teraz sklepami, a ja jestem z tego powodu mega szczęśliwa, bo uwielbiam te kolorki :) Mohito rzeczywiście ma świetne koszule i bluzki... ostatnio też sobie jedną sprawiłam :) A asymetryczne szpileczki masz cudne! :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudny zestaw, pięknie w nim wyglądasz :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne buty, szkoda, że nie ma ich w wersji baby pink! Świetny look! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw, ładna bluzka i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw :) spokojny, stonowany, ale jednocześnie bardzo seksi ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz zjawiskowo! :) I jaka szczuplutka jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  27. zapraszam serdecznie do nowo powstałego sklepu z kobiecymi ubraniami Krakowianka-sklep : http://www.krakowiankasklep.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne czółenka :)
    zapraszam do siebie przyprawzyciekoloramiblogspot.com

    OdpowiedzUsuń