Trench coat



Klasyka nigdy nie zawodzi! "Trench coat" od zawsze mi się marzył, zwykły-niezwykły, bez zbędnych ulepszeń. Btw wybrałam się na zakupy po spódniczkę, wyszłam ze szpilkami. Przypadek? Nie sądzę. :D  No tak, tak... należę do tej części kobiet, które mają słabość do butów wszelkiego rodzaju, tym bardziej na obcasie. Usprawiedliwię się tym, że czerwonych jeszcze nie miałam. :P Jak Wam się podoba?




 




  


płaszcz- cubus
spodnie- zara
torebka- diverse
podobna do kupienia tutaj: http://allani.pl/wyszukaj/torebki
szpilki- bershka 





33 komentarze:

  1. elegancko, czerń zawsze modna, a szpilki czadowe :)
    zapraszam do siebie : http://kellyssfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje stylizacje ! ;)
    Jesteś rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty faktycznie mają świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, że uwielbiam Twoje stylizacje.
    Jednym słowem BOSKO

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna stylizacja:) a buty nieziemskie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja i świetny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny elegancki zestaw, dobrze w tym wyglądasz :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  8. szpilki są świetne, mam identyczne tylko w kolorze czarnym.Są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. całość baaardzo mi się podoba:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz genialnie!
    Piękne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię zestawy w czarnym kolorze, a buty dają świetny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szukam takich spodni od dłuższego czasu. Buty są oszałamiające! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :)
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw :D
    Proszę Cię - oddaj mi swoje włosy <33
    Pytałaś u mnie, czy obserwujemy - pewnie ^.~

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, płaszczyk bardzo fajny

    Już obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post, pytałaś o obserwacje okej to zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne szpilki :D
    obserwuję i proszę o to samo z Twojej strony :D

    http://chaselie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne masz włosy, i cudowne czerwone butki..! :) <3 A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  19. OOooo tak czerwone szpilki są mega sexowne i dodają pikanterii nawet zwykłej stylizacji :) Uwielbiam te, w których stawia się na jeden wyraźny akcent kolorystyczny, w Twoim przypadku, czerwone szpile... jest moc kochana!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz! wszpaniałe zestawienie!

    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już
    http://loczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za odwiedziny, obserwuję! :) Nie dziwie się, że skusiłaś się na te buty, są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, buty są niesamowite!

    Chciałam podpytać o kolor szminki, jest śliczny - zdradzisz co to za pomadka? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Klasycznie z akcentem:-)

    W wolnej chwili zapraszam na fb: Mayoume

    www.mayoume.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Bosko wyglądasz ! Płaszcz idealnie wygląda z czerwonymi szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń