Boyfriend jeans



Ostatnio widzieliście mnie w stylizacjach klasycznych, eleganckich, prostych. Tym razem trochę więcej "luzu". Niechlujne roztrzepane włosy świetnie prezentują się z równie niechlujnymi jeansami. :D Do tego sportowa koszulka, czarny- klasyczny akcent, czyli marynarka, no ale żeby nie było za monotematycznie, to na nogach botki z 15cm szpilką, a co mi tam, odświeżę jeszcze trochę platformy. :) 

PS. Zdjecie z buziakiem dla mojego mężczyzny, który wyjątkowo nie robił mi zdjęć i w tym czasie męczył się na uczelni (:*). Pawła- fotografa, również pozdrawiam!




  






 

Marynarka- Top secret (via domodi)
T-shirt- Vintage Shop (via domodi)
Spodnie- N/N
Botki- dresslily 
 podobne do kupienia tutaj: http://allani.pl/wyszukaj/botki





40 komentarzy:

  1. buty i t-shirt na TAK, spodnie i żakiet na NIE. nadrabiasz urodą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem twoją największą fanką :) <3 <3 <3 na codzień nie potrafię się napatrzeć na tą twoją idealną twarz i piękne zdrowe włosy! jesteś wprost idealna <3 :* :*

      Usuń
  2. świetny zestaw a buty obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie rewelacja!
    Nie rozumiem co jest niby takiego na wielkie NIE w spodniach i żakiecie, są proste i klasyczne. Ale ok, każdy ma swoje zdanie :)
    Stylizacja idealnie wpasowuje się w mój styl :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zestawienie i zdjęcia rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają twoje spodnie i buty.

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka chuda *o* śliczne zdjęcia :D

    http://chaselie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie wyglądasz, jesteś bardzo ładna. I te buty cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :D
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. osobiście nie lubię boyfrendów, a w takich butach bym się zabiła, ale Tobie to pasuje! Pokazałaś mi jak można fajnie zestawić żakiety, których nie nosiłam od dawna!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :) Bardzo w moim guście, choć buty za wysokie jak dla mnie :) pewnie bym się wywaliła już na pierwszym kroku :D

    www.morefashionlessvictim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziwo naprawdę da się w nich chodzić, ale oczywiście nie na długie dystanse. :P

      Usuń
  11. Super, na luzie ale z klasa. Gratuluje umiejętności poruszania się w takich szpilach, dla mnie nie do opanowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Botki są piękne! :)
    Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna calosc, ciekawa marynarka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty i koszulka są super :) Ale spodnie totalnie na nie. Wiesz... one w żaden sposób nie przypominają boyfriendów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no może troszkę zahaczają :p wiem, za mało luźne, jednak typowe boyfriendy niestety nie dla mnie. Mierzyłam wiele najmniejszych rozmiarów i niestety spadały ze mnie :( Musiałam zadowolić się alternatywą :)

      Usuń
  15. te buty!! no nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz świetnie! A buty są cudowne <3

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz ;) !

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem twoją największą fanką :) <3 <3 <3 na codzień nie potrafię się napatrzeć na tą twoją idealną twarz i piękne zdrowe włosy! jesteś wprost idealna <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  19. łał!bardzo fajnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz!
    Obserwujemy?
    ajsza-ajszaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiesz kochana, że zachwycasz mnie swoimi zestawami.

    Spodnie bym Ci zabrała <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny blog. Cudne zdjęcia.
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://hivikki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oooo tak, portki masz szałowe!!! :) I te szpile.... boskie :) super, że je tu zestawiłaś, bo połączenie z obuwiem sportowym byłoby zbyt oczywiste i banalne. A ten Twój artystyczny nieład na głowie uwielbiam :) Gorąco Cię pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! Spodnie genialne, moje must have na wiosnę!
    Obserwujemy? Jak coś pisz u mnie xx
    W wolnych chwilach zapraszam do siebie: http://mycolorfulthing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz, wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog , jesteś prze piękna:)
    ja już obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. genialna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz cudownie - połączenie kobiecości i charakteru

    OdpowiedzUsuń