Yellow dress




Gdy natknęłam się na sklep KRAKOWIANKA, nie mogłam przejść obojętnie. Miałabym niespokojny sen, gdybym nie poleciła Wam tego sklepu. Eleganckie cudeńka, piękne kolory i kroje- zakochać się można! Każda kobieta znajdzie coś dla siebie, a zresztą co Wam będę tutaj pisać- przekonajcie się sami :) Prezentowana sukienka ma dołączony łańcuszek, jednak schował mi się, a pan fotograf mnie o tym nie poinformował, bo jak to przystało na mężczyznę- nie zauważył. :p 

PS. Możecie spostrzec, że zniknęły banery, póki co został tylko jeden, chcę starannie dobierać firmy, z którymi mam współpracować. Zmieniło się także logo, a w niedalekiej przyszłości planuję także zmienić domenę.










 
Kurtka- Stradivarius
Botki- McArthur


34 komentarze:

  1. Piękna sukienka! Wyglądasz w niej ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CHĘTNIE POMOGĘ PRZY STRONIE WWW JAK RÓWNIEŻ PRZY DOMENIE I MARKETINGU INTERNETOWYM :-) PO ZA TYM PIĘKNEJ KOBIECIE WE WSZYSTKIM JEST DO TWARZY :-) ODNOŚNIE SKLEPU WWW.KRAKOWIANKASKLEP.PL OCZYSZCZANIE SKORZYSTAŁEM NIE JA TYLKO PARTNERKA I RÓWNIEŻ JEST ZACHWYCONA. POZDRAWIAM :-)

      Usuń
    2. CHĘTNIE POMOGĘ PRZY STRONIE WWW JAK RÓWNIEŻ PRZY DOMENIE I MARKETINGU INTERNETOWYM :-) PO ZA TYM PIĘKNEJ KOBIECIE WE WSZYSTKIM JEST DO TWARZY :-) ODNOŚNIE SKLEPU WWW.KRAKOWIANKASKLEP.PL OCZYSZCZANIE SKORZYSTAŁEM NIE JA TYLKO PARTNERKA I RÓWNIEŻ JEST ZACHWYCONA. POZDRAWIAM :-)

      Usuń
  2. Oj bardzo lubię takie sukieneczki!! :) Ja też zaczęłam staranniej dobierać firmy do współpracy, na chwilę obecną w ogóle zrobiłam sobie od współprac przerwę, myślę że wyjdzie to blogowi na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest prześliczna i ma genialny kolor! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię żółtego koloru, ale on tobie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak, Ci faceci wielu rzeczy nie zauważają, mój to robił mi godzinę sesję i nawet nie zauważył, że ciągle torebkę trzymam lewą stroną i metka mi wystaje przy bluzce ahhh.... :P przepiękną masz kochana ta sukieneczkę, aż buźka od razu się uśmiecha, widząc tak wspaniały, żywy kolorek :) Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no to mnie rozbawiłaś! :)) Ja też jeszcze wiele miałam takich sytuacji, m.in. pobrudzona torebka czy rozmazany makijaż. :P
      PS. To prawda, cudownie było móc wskoczyć w taką wiosenną kieckę. :) Buziaki!

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się połączenie takiej sukienki z kozakami za kolano :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sexy i wiosennie. Wszystko w komplecie. Cudnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia W wolnej chwili zapraszam do siebie:)
    chicabombb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny look <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczną masz sukienkę <3

    http://marttfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka - CUDO!

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. swietna sukienka
    co powiesz na wzajemną obserwację:) ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, piękna sukienka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you, dear)))Follow back))

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż nie sposób się napatrzeć! Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz przeeepiękne włosy! *O* Sukienka jest śliczna <3 Bardzo ładnie Ci w żółtym ;)

    http://kikaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog ! :) cieszę się, że tu trafiłam;) z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :) a Ty śliczna jesteś, stylizacja powala na kolana !! idealne połączenie ! jestem pod ogromnym wrażeniem :)) a żółty ostatnio bardzoo polubilam;) zapraszam również do siebie, buziaki;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna wiosenna sukienka:) ciekawy blog, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne połączenie sukienki i butów, bardzo dobra stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka o pięknym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna sukienka , bardzo spodobał mi się twój lakier na paznokciach ;)
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super blog. Ciekawe posty.

    Zapraszam do nas to nasze początki ale mamy nadzieje że pomożecie nam aktywnie prowadzić tego bloga:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Obserwujemy? :) Zapraszam :)

    Dodam, że sprzedajemy zegarki i biżuterię.
    Znajdziesz nas na:
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Gorgeous yellow dress :)

    www.sunsetdesires.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń