Autumn is coming!



Jesień nadchodzi czy tego chcemy czy nie. Bywa piękna, ale mogłaby być cieplejsza. :P Niższa temperatura zmusza nas do wyciągnięcia kurtek i płaszczy na wierzch szafy, natomiast lekkie sukieneczki można już zdecydowanie ściągać z wieszaków i chować w głąb. Tak właśnie robię ja, w zależności od sezonu. Kolor czarny stanowi 80% mojego okrycia wierzchniego i tak samo jest wśród obuwia. Nie chodzi tylko o to, że w tym kolorze czuję się "bezpiecznie", ale po prostu jest on elegancki i pasuje do wszystkiego. Uwielbiam spódniczki i sukienki, więc mogłabym je nosić cały rok, niestety nasz klimat na to nie pozwala, nad czym bardzo ubolewam... :(

Wpis jest nietypowy, bo postanowiłam stworzyć dla Was filmik w ramach współpracy z vinted.pl. Proszę o wyrozumiałość, bo to dopiero pierwsze moje kroki stawiane w tym kierunku. Mało w nim mówię i mogę wyglądać na speszoną, ale nie dziwcie mi się, wynika to z tego, że to dla mnie po prostu niecodzienna sytuacja. :P


Pokaż również swoją szafę i zgarnij 200zł na zakupy w vinted!
Więcej tutaj: KONKURS



#vintedowagarderoba

14 komentarzy:

  1. gratuluję! dobra robota!

    _______________
    a u mnie?
    fashion w żółci i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik i fajne rzeczy.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie zmontowany filmik :) i jaki ty masz przyjemny głos <3 inaczej sobie go wyobrażałam :P
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :P powiedziałabym, że czasem miewam nawet i dziecinny :P
      buziaki!

      Usuń
  4. świetny filmik. piękne te czarne buty na obcasie i Nike <3

    OdpowiedzUsuń
  5. co to za model nike na zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarny to zdecydowanie mój ulubiony kolor :) Huntery <3

    OdpowiedzUsuń
  7. szykuje sie zamiana ubrań w szafach, na głowne półki idą sweterki! :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ;)

    http://violettdesigns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A do mnie wróciło znów piękne, słoneczne lato, więc korzystam jeszcze z letnich ciuszków, ile się da, wczoraj w szortach hassałam i t-shircie :) hehe
    Gratuluję kochana współpracy :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie wyszedł Ci ten filmik;))

    OdpowiedzUsuń
  11. wiecej filmików!!! nie dość że piękna to jeszcze miły, przyjemny, piękny głos <3

    OdpowiedzUsuń