Think Pink!

Sama nie wiem dlaczego przez całe wakacje ani razu nie ubrałam tej sukienki, choć w sumie dobrze wyszło- za oknami tak szaro i buro, to trochę rozweseliłam ulicę. Naprawdę, w tej stylizacji baardzo wyróżniałam się z tłumu, przyciągając każdy wzrok.
Chodzą słuchy, że gdy "zakładam" róż, to wyglądam jeszcze młodziej, otóż nie, nie mam siedemnastu lat! Choć bardzo cieszę się z faktu, że ludzie mnie odmładzają. :P
Mimo, iż w trendach króluje raczej pudrowa odmiana tego koloru, to nie zamierzam się im bezgranicznie poddawać. Taki odcień mi się spodobał, to taki niech będzie. :) Wybierz taki, na jaki masz ochotę! Think Pink!
PS. Sukienka naprawdę była prasowana, a włosy prostowane! :D Jednak po godzinie na wilgotnym powietrzu włoski się napuszyły i poskręcały, a sukienka pogniotła od siedzenia i po prostu funkcjonowania. :)




 

  



  




Shoes - Zara
Dress - H&M
Hat - C&A
Jacket - Bershka

31 komentarzy:

  1. Buty! ♥ PO prostu nie mogę oderwać od nich wzroku! Dużo kosztowały? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w takiej kiecce chodziłabym ciągle. Jest rewelacyjna, a Ty pięknie w niej wyglądasz <3 Buty też mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten sam melonik co mój :D
    tylko widzę, że Wy wszystkie trzymacie go z zawiniętym rondem - ja odwinęłam, bo z tym zawiniętym straszyłam ;P
    pamiętaj - jeśli podobasz się sobie z zawiniętym rondem to nie odwijaj, bo drugi raz zawinąć się nie da ;P
    testowałam ostatnio ;P

    widzę, że masz ten sam problem co ja - ja te włosy olejuję, prostuję, jedwabiem dociążam, a i tak się po godzinie puszą ;P
    nie zawsze bardzo, ale na ostatnich choćby zdjęciach przeszły same siebie ;P
    tylko, że u Ciebie te włosy wyglądają ładnie nawet napuszone, ja jak się spuszą straszę ;P


    śliczna jest ta sukienka, piękna jesteś w niej Ty!
    i wcale nie widać pognieceń!
    musiałam się dobrze przypatrzeć by je odkryć ;P

    pozdrawiam!

    (i nie wiem jak to jest, że podglądam Cię gdzie się da, a tu nie dotarłam.......)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to całe życie jestem roztrzepana :P
      a Ty kochana na zdjęciach zawsze wyglądasz perfekcyjnie!

      PS. Zajrzałaś kiedyś ze 2 razy, ale na dłużej nie zostałaś. :P

      Usuń
    2. bo ja jak nie dodam do obserwowanych to roztrzepana jestem i zapominam potem zajrzeć ;P

      Usuń
  4. sliczny kolor sukienki!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/09/tossa-de-mar.html

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie! i buty cudowne:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. gorgeous look! I love everything about it


    http://www.aboutacloset.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. so chic!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. więc ile masz lat? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukienka ;-) uwielbiam wszystkie odcienie różu :)
    a ból prostowania włosów przy takiej pogodzie znam- droga dom szkoła i już push up do kwadratu xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, sukienka ma boski kolor i te buciki- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Definitely one of my favorite looks of you!!! Fantastic dress and amazing heels! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outif, wszystko idealnie do siebie pasuje, nic dodać nic ująć! Tak dobra, że aż zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię połączenie koloru czarnego z różowym .

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna sukienka i świetne buty:) mega zestaw, prosty ale nie sposob przejsc obok niego obojetnie :) super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie wygladasz ;) swietny roz a buciku sa urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty są najlepsze! Z nimi cały ten zestaw nabiera charakteru. A melonik to też interesujący dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Melonik super dopełnia całość, a sukienka rzeczywiście przyciąga uwagę, nie dziwie się, że zwracała uwagę przechodniów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie Ci w tym różu ,rewelacyjnie wszystko dobrane!
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka śliczna sukienka! I ten melonik :)
    Genialna stylizacja, na prawdę ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna Ty, piękna sukienka :) Faktycznie na 17 lat wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz!:) może powtórzę się tak jak inne dziewczyny, ale buty są obłędne:) Jeśli miałabyś ochotę zajrzeć na mój blog to Serdecznie Zapraszam:):):) http://ilikeshoppingbyiwona.blogspot.com i na kanał na YouTubie: https://www.youtube.com/channel/UCIwnI6Cpt2-R3rZOjVAydBg?&channel=UCIwnI6Cpt2-R3rZOjVAydBg

    OdpowiedzUsuń