Oxford shoes

Ostatnio jestem fanką marki F&F, która coraz częściej trafia w moje gusta nie tylko wizualne, ale i cenowe. Marka, która nam przede wszystkim kojarzy się tylko z marketem tesco, bardzo prężnie rozwija się w świecie mody. Prezentując swe kolekcje na wybiegach w Londynie czy też na łamach prestiżowych czasopism. Lakierowane oxfordki, które możecie podziwiać w dzisiejszym outficie, są właśnie moim weekendowym łupem z f&f. 
Natomiast jeśli chodzi o płaszczyk w cudnym kolorze baby blue, to możecie go wyhaczyć TUTAJ.
















Coat - Here/Tutaj
Shirt - Mohito 
Pants - Zara
Shoes - F&F

23 komentarze:

  1. Cudownie wyglądasz, wszystko fajnie ze sobą współgra, płaszczyk uroczy;), a co do godziny dodania posta, tak wcześnie wstajesz?:) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie, płaszczyk jest genialny, ma piękny kolor i krój ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja! Ten płaszczyk jest cudny :)
    Świetne buty ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com-kliik!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja ;)
    Ale najładniejszy jest płaszczyk ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    https:/crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo lubię F&F , można tam znaleźć bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jedna z lepszych Twoich stylizacji! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwona, wyglądasz super! Chyba przy najbliższej wizycie w silesi będę musiała zajrzeć do tesco ;) Mam jedną koronkową kieckę z F&F, bardzo ją lubię, żałuję, że nigdy nie mam tam po drodze.
    Te oxfordki są piękne, a i cały zestaw prezentuje się na Tobie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu! Koniecznie zajrzyj, u mnie nie tylko na oxfordkach się skończyło i w następnym poście również będzie coś z weekendowych łupów. :)

      Usuń
  8. ja też uwielbiam F&F, tylko zawsze się po trafieniu do TESCO złoszczę, że małych rozmiarów nigdy upolować nie mogę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z tym problemem także się borykam i to nie tylko w tesco, także łączę się bólu. :P

      Usuń
  9. Piękny płaszcz, a całość rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful look! I am charmed by it! Omg, those shoes!....Well done!
    Nelly. www.imperfectmuse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz fantastycznie, a buciki są po prostu genialne <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez zaczynam doceniać tę markę;-) Buciki są naprawdę fajne. Płaszczyk mega! Też go mam :-) Zdecydowanie mój ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny płaszcz, do tego połączenie z oxfordami - bardzo w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny płaszcz! Buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. DIVINAAAAA ME ENCANTA TU LOOK!!! <3

    OdpowiedzUsuń