Spotkanie z blogerami! EC BLOG SPOT

Jako, że 2 października to już dziś, a więc trzecia edycja co miesięcznej akcji EC BLOG SPOT, to dzisiejszym postem przypomnę Wam ostatnie spotkanie. EC blog spot to nic innego jak możliwość zobaczenia się w rzeczywistości z nami- śląskimi blogerami. Jest to dobra okazja, by nas poznać, porozmawiać nie tylko o modzie, zadać nurtujące pytania czy wymienić się doświadczeniami, poglądami, wiedzą. Powiem szczerze, że idąc sama nie wiedziałam czego się spodziewać (stąd i moja stylizacja nie zachwyca i jest totalnym jak dla mnie uniwersalnym zwyklakiem na co dzień :P), jednak byłam pozytywnie zaskoczona. Mogę więc z czystym sumieniem i przekonaniem zaprosić i Was na ten meeting. 

Co?
EC blog spot - spotkanie z blogerami
Gdzie?
CH Europa Centralna, Gliwice
Kiedy?
DZIŚ - 2 październik, godz 18:00
(Następne spotkania w każdy pierwszy czwartek miesiąca)









21 komentarzy:

  1. Do zobaczenie wieczorem :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również przesyłam pozdrowienia, do zobaczenia Soniu! :)

      Usuń
  2. no myślę,że w następnym miesiącu też będę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia o takim evencie, a w Europie Centralnej bywam bardzo często :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że w mojej okolicy nie ma takich spotkań, chętnie bym poszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, fajne spotkanie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę takiego spotkania ;P
    Świetnie wyglądałaś ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie spotkania :)
    http://derniere-danse-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, bardzo żałuję, że u nas takich spotkań nikt nie urządza :/ szkoda, że do Gliwic tak daleko :/
    Widać, że spotkanie udane, buźki uśmiechnięte, czego chcieć więcej :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcza jaka szkoda, że na Podlasiu nie ma takich spotkań, może sama zacznę je organizować ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny event! Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spotkanie z blogerami to zawsze świetnie spędzony czas. Dzisiaj sama wybieram się, ale na częstochowskie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem Twoja stylizacja była bardzo udana i wcale nie zwyczajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. It must have been a nice day and a nice experience....(and you had the right look). Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też wczoraj byłam na spotkaniu blogerek-z Wawy;) uwielbiam te kobiety:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna jest ta plisowana spódnica ! :)

    OdpowiedzUsuń