Plisy please!

Na pewno zauważyliście, że od jakiegoś czasu spódnice midi są zdecydowanym hitem. Plisy także znalazły się wśród naszych łask i zaczęły wieść nowe życie. Trendy te są trochę niebezpieczne i trzeba pamiętać o właściwych proporcjach. Długość, plisy, kolor- to wszystko sprawia, że prezentowana przeze mnie spódnica sama w sobie na pierwszy rzut oka wygląda dość babcinie, Jako, że róże, pomarańcze- po prostu żywa kolorystyka odejmują jeszcze mi kilka latek, to postawiłam własnie na taką bluzkę, dodatkowo odsłaniając kawałek brzuszka. 
Dla własnego bezpieczeństwa taki typ spódnic polecałabym nosić wyłącznie ze szpilkami. Oczywiście można eksperymentować, ale wersja z płaskim obuwiem w tym przypadku raczej dla osób wychodzących poza pewne schematy, a ja raczej preferuje klasykę i trzymam się swoich granic. O wiele pewniej czułam się zakładając do tego obcasy, seksowniej i śmielej.

 












Image and video hosting by TinyPic

 Bluzka - F&F
Spódnica - F&F
Szpilki - Labotti.pl


31 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor spodnicy jest genialny!!!
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór kwiatowy jest bardzo ładny i ostatnio powraca do łask.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciąż zachwycam się spódnicą! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jak patrzę na Ciebie... to jest mi zimno ;P
    ale pięknie wyglądasz!
    i spódnica jest też piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilly, na szczęście wtedy było jeszcze dość ciepło :P buziaki!

      Usuń
  6. Ciekawie aczkolwiek nie w moim typie.;)

    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja!
    Bardzo podoba mi się takie połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz naprawdę zjawiskowo :) Taka... kobieta z klasą! :)
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja. Chetnie tak bym sie ubrala. Zapraszam tez do mnie www.fitnessizycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny zestaw ! jestem oczarowana !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz ;-) jednak wydaje mi się, że to stylizacja tylko na szczupłe dziewczyny, trochę bardziej przy kości mogłyby wyglądać śmiesznie, ale to tylko moje zdanie :) Zapraszam na nowy post z relacją z wystawy obrazów Beksińskiego ♥ Polecam i pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka jest boska :)
    Fajne miejsca na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz w tym zestawie rewelacyjnie! Napatrzeć się nie mogę :) No i zdjęcia super :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna spódnica! Podoba mi się w niej to, że ma kieszenie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piękna spódnica! Stylizacja jest świetna, bardzo mi się podoba ;)
    A ta bluzka jest równie śliczna :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. a nie lepiej by było gdyby ten sweterek nie był tak zawinięty z przodu tylko zakrywał brzuch? byłoby bardziej elegancko i koherentnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i lepiej. :) Dla mnie akurat było o wiele gorzej, wyglądałam wtedy jak stara maleńka, naprawdę. Opcja z podwiniętą bluzeczką o wiele bardziej przypadła mi do gustu, zresztą mój mężczyzna też był tego zdania, więc nie było wątpliwości. :)

      Usuń
  17. Piękna spódnica! Bluzka świetnie ożywia całość.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie można się nie zgodzić z tym, że spódnice midi stają się hitem. Wyglądasz obłędnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. W życiu bym nie powiedziała, że w długości midi można wyglądać wciąż mega kobieco i sexownie :) najwidoczniej nie jest to długość zarezerwowana tylko i wyłącznie dla babć :) hehe
    Świetna całość! :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  20. I love how simple and beautiful is this outfit. The skirt is amazing <3

    djordjevich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne szpilki! Ogólnie całość jest naprawdę dobra, znasz sie na rzeczy ;)

    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice post. I learn something new and challenging on blogs I stumbleupon on a daily basis.
    It will always be useful to read articles from other authors and practice a little something from their sites.

    OdpowiedzUsuń