EC stylizowanie witryny


Całkiem niedawno wspominałam Wam o akcji EC BLOG SPOT, czyli o cyklu comiesięcznych spotkań śląskich blogerów. Oprócz tych spotkań, mamy także możliwość wystylizowania manekinów, które będą wystawione przez tydzień w specjalnej witrynie. Do wystylizowania miałam 5 manekinów- trzy osobową rodzinkę oraz parkę. Mogłam korzystać z ubrań takich sklepów jak Lindex, Cloudy, Bialcon, Cubus, Henry Moore, CCC czy Kari. Szczerze mówiąc są to sklepy, w których bardzo rzadko robię zakupy lub nie robię w ogóle, więc miałam trochę problem z wyborem.

Przy kompletowaniu looków zupełnie nie kierowałam się obecnie obowiązującymi najgorętszymi trendami, miałam bardzo proste i banalne założenie "niechaj będzie ładnie" :D. Jeśli chodzi o rodzinę, postawiłam na niewymuszoną, "luźną" elegancję- tak aby było wygodnie. Nie wychodziłam natomiast poza schemat kolorów, który sobie przyjęłam, dominują odcienie beżu, granatu, czerni. Jak można zauważyć, ojcu wzięliśmy jednak trochę za duży sweterek. :P
Myśląc o parze, postanowiłam wysłać ją na romantyczną kolację. :P U kobiety zauroczyła mnie futerkowa sukienka w kolorze ecru, buty natomiast dałabym jej inne, ale niestety nie było takich, jakie chciałam. Klasyka nigdy nie zawodzi, dlatego brzydszą połowę przyodziałam w garnitur, przełamując brązowymi dodatkami- w tym wyróżniający się zamszowy kołnierzyk, nadający odrobiny ekstrawagancji. Przyznam się, że gdybym miała wystylizować jeszcze raz, zrobiłabym o inaczej. :P

Dziękuję Europie Centralnej za możliwość udziału w akcji oraz Sewerynowi za pomoc. :) 
Był to fajnie i ciekawie spędzony czas!
Specjalne podziękowania dla mojego prywatnego, najlepszego na świecie fotografa! 






















19 komentarzy:

  1. ale fajna akcja!
    nie wiedziałam, że jesteś ze śląska, w europie centralnej bywam, więc mam nadzieję, że trafię jeszcze na Twoją witrynę. ;)
    ślicznie wyglądałaś, niesamowicie urokliwie wychodzisz na zdjęciach!

    obserwuję! bo aż grzech, że nie zrobiłam tego do tej pory.

    pozdrawiam cieplutko
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, naprawdę jesteś ze śląska!?
      Dziękuję za miłe słowa i mam nadzieję, że będziemy miały okazję się spotkać. :)
      Buziaki!

      Usuń
  2. fajnie macie na tych spotkaniach, my w Wawie tego nie mamy, ale ostatnio miałysmy cudne szkolenie;)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pomyślałabym właśnie, że w Wawie raczej duzo się dzieje... :P

      Usuń
  3. Gratuluje Kochana :) Świetne wystawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Bardz podobają mi się Twoje włosy :) Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Simply in love with your style! Omg, that shoes!!! It looks that u have fun in that shop!
    This is a sweet, amazing outfit! Well done!
    www.imperfectmuse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. PIEKNE WLOSY!
    ZAPRASZAM NA KONKURS U MNIE DO WYGRANIA 20$ NA ZAKUP DOWOLNEJ RZECZY ZE SKLEPU OASAP
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/hello-halloveen.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Zazdroszczę takich spotkań :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny masz kombinezon na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie cudowne szpilki!
    http://for-every-season.blogspot.com/2014/10/kobaltowa-sukienka-na-poczatek-jesieni.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Your outfit is cute ;)

    www.bisousnatasha.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Congratulations for this idea and for your work!!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  12. Co studiujesz? Jaki kierunek?

    OdpowiedzUsuń
  13. no i super wyszło, mimo, ze sklepy nie są Ci bliskie, pięknie ubrałaś te manekiny ;)

    OdpowiedzUsuń